اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

۸ میلیارد دلار از آپشن‌های بیت‌کوین این ماه منقضی می‌شود؛ گاوها یا خرس‌ها پیروز می‌شوند؟

در پایان این ماه، قراردادهای آپشن بیت‌کوین به ارزش ۸ میلیارد دلار به تاریخ انقضا می‌رسند. این رویداد می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر قیمت بیت‌کوین و روند بازار داشته باشد. در چنین شرایطی، دو گروه اصلی سرمایه‌گذاران وارد میدان می‌شوند: گاوها (خریداران) که به رشد قیمت امید دارند و خرس‌ها (فروشندگان) که انتظار کاهش قیمت را دارند.

قدرت هر کدام از این گروه‌ها می‌تواند مسیر آتی قیمت بیت‌کوین را تعیین کند. اگر گاوها موفق به دفاع از قیمت‌های بالاتر شوند، احتمالاً شاهد صعود بیشتر قیمت خواهیم بود. اما اگر خرس‌ها کنترل بازار را در دست بگیرند، ممکن است قیمت بیت‌کوین به سمت نزولی حرکت کند.

این نوسانات به دلیل حجم بالای قراردادهای آپشن و رفتارهای سفته‌بازی که در این موقعیت‌ها شایع است، می‌تواند باعث تغییرات شدید و غیرمنتظره در بازار شود.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا