اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی جدید گلدمن ساکس: قیمت طلا تا سال 2025 به 2900 دلار خواهد رسید

بر اساس تحلیل‌های بانک گلدمن ساکس، قیمت طلا تا سال 2025 ممکن است به 2900 دلار برسد. این پیش‌بینی به دلیل عدم قطعیت‌های اقتصادی، تورم مداوم و نقش طلا به عنوان یک دارایی امن صورت گرفته است. گلدمن ساکس با توجه به این شرایط، طلا را به عنوان یک پوشش مطمئن در برابر نوسانات اقتصادی و ریسک‌های بازار در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، سیاست‌های مالی انبساطی و روندهای جهانی نیز می‌توانند به تقویت جایگاه طلا کمک کنند.

این پیش‌بینی می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر تصمیمات سرمایه‌گذاران داشته باشد، به خصوص کسانی که به دنبال دارایی‌های کم‌ریسک‌تر در شرایط ناپایدار اقتصادی هستند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا