اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

نقشه‌راه جدید همستر کامبت پس از ایردراپ: آینده درخشان بازی‌های کریپتویی!

همستر کامبت با اعلام برنامه‌های جذاب برای دوران پس از ایردراپ، قصد دارد جامعه گیمرهای خود را گسترش دهد. این بازی که به لطف مدل نوآورانه “Tap-to-Earn” محبوبیت زیادی کسب کرده، به‌زودی فصل دوم خود را با اضافه کردن بازی‌های جدید و همچنین ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی آغاز می‌کند. در آبان ماه، دارایی‌های NFT نیز به عنوان آیتم‌های درون‌بازی معرفی خواهند شد که می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای کاربران ایجاد کند.

همستر کامبت همچنین برنامه‌هایی برای خرید و سوزاندن توکن‌های HMSTR دارد که منجر به کاهش عرضه و افزایش پتانسیل رشد قیمت این توکن خواهد شد. علاوه بر این، تیم بازی قصد دارد تا با راه‌اندازی شبکه تبلیغاتی و برگزاری اولین دوره رقابت‌های قبیله‌ای، جذابیت‌های بیشتری را برای بازیکنان فراهم کند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا