اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

صعود بیت‌کوین به بالای ۶۹,۰۰۰ دلار و تحریک بازارهای کریپتو

بیت‌کوین با عبور از مرز ۶۹,۰۰۰ دلار، رکورد جدیدی را ثبت کرده و موجب یک افزایش گسترده در بازار کریپتو شده است. این افزایش به دلیل افزایش علاقه مؤسسات و تحولات مثبت در زمینه مقررات ایجاد شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین نزدیک به ۲٪ رشد داشته و اکنون حدود ۶۹,۴۰۰ دلار معامله می‌شود. شاخص ترس و طمع کریپتو نشان می‌دهد که احساسات بازار در منطقه “طمع” قرار دارد، که به بهبود روحیه سرمایه‌گذاران کمک کرده است.

این عملکرد قوی بیت‌کوین باعث افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها نیز شده است. به عنوان مثال، ApeCoin با بیش از ۶۰٪ رشد و با راه‌اندازی ApeChain، توجه‌ها را جلب کرده است. اتریوم نیز ۴٪ افزایش قیمت داشته و به ۲,۷۰۰ دلار رسیده است.

همچنین، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، بیت‌کوین ممکن است به رکورد قبلی خود یعنی ۷۳,۸۰۰ دلار نزدیک شود. به عقیده کارشناسان، عوامل متعددی از جمله تقاضای ETF و شرایط سیاسی می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین تأثیر مثبت بگذارد.

در کل، افزایش قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال موجب افزایش کل ارزش بازار به ۲.۵ تریلیون دلار شده است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا