اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

سود کلان Ceffu در ۴۸ ساعت: ۳.۶۶ میلیون دلار از خرید ۱۲۰.۸۸ میلیون دلاری بیت‌کوین

شرکت Ceffu در دنیای تجارت ارزهای دیجیتال به تازگی موفق به کسب ۳.۶۶ میلیون دلار سود در فقط ۴۸ ساعت شده است. این شرکت با خرید ۱,۹۸۸ بیت‌کوین به ارزش ۱۲۰.۸۸ میلیون دلار در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ اکتبر، از افزایش قیمت ۳.۲ درصدی بیت‌کوین بهره برد.

پس از این خرید، Ceffu ۱,۱۳۳ بیت‌کوین به ارزش ۷۲.۵۷ میلیون دلار را در صرافی بایننس فروخت و سود خود را محقق کرد. این موفقیت نشان‌دهنده توانایی Ceffu در شناسایی زمان مناسب برای معاملات و تأثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال است.

شرکت Ceffu به عنوان یک نهاد نگهدارنده دارایی‌های دیجیتال، با مدیریت دارایی‌هایی به ارزش بیش از ۲.۱۶ میلیارد دلار، نقشی کلیدی در ارائه نقدینگی به بازار ایفا می‌کند. این فعالیت‌های تجاری به طور قابل توجهی بر بازار تأثیرگذار است و نشان‌دهنده پویایی اقتصاد کریپتو می‌باشد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا