اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار اتریوم

راه‌اندازی نخستین ETF اتریوم جهان در استرالیا

مدیریت دارایی مونکروم (Monochrome) آماده است تا نخستین ETF اتریوم در استرالیا را در بورس Cboe راه‌اندازی کند. این اقدام پس از تصویب طولانی‌مدت این دارایی در بازار آمریکا انجام می‌شود و قرار است از روز دوشنبه معاملات خود را آغاز کند.

این ETF اتریوم (IETH) مونکروم، پس از راه‌اندازی موفق ETF بیت‌کوین (IBTC) در اوت 2023 که 15 میلیون دلار جذب کرده، معرفی می‌شود. این ETF به عنوان نخستین ETF در دنیا امکان اشتراک و بازخرید اتریوم به صورت عینی را فراهم می‌کند که می‌تواند به کارایی مالیاتی بالاتری منجر شود.

مدیرعامل مونکروم، جف یو (Jeff Yew)، در مصاحبه‌ای توضیح داد که ساختار اعتماد خالص دوگانه (dual-access bare trust) به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که اتریوم خود را به ETF انتقال دهند بدون اینکه رویداد مالیاتی (CGT) ایجاد شود. این ساختار تضمین می‌کند که سرمایه‌گذاران حق مالکیت کامل بر اتریوم‌های تخصیص‌یافته خود دارند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا