اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
بازی های ایردراپ ارز دیجیتال

راکی‌ربیت کی لیست میشه؟ تاریخ عرضه توکن Rocky Rabbit

راکی‌ربیت (Rocky Rabbit) یک بازی بلاک‌چینی و مبتنی بر تلگرام است و همچون پروژه نات‌کوین، داگز، همستر و …  در گروه بازی‌هایTap-to-Earn  جای می‌گیرد. بازیکنان در نقش یک پرورش‌دهنده خرگوش مبارز هستند. هدف اصلی این بازی ارتقای توانایی‌های این خرگوش و هدایت او به نبردهای مختلف است. با هر بار پیشرفت و افزایش مهارت‌ها، بازیکنان می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند. راکی ربیت با گرافیک کارتونی و شخصیت‌های بامزه، تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی‌های تپ تو ارن را برای کاربران فراهم کرده که از طریق بازی کسب درآمد نیز می‌کنند. در ادامه به موضوع تاریخ عرضه راکی ربیت می‌پردازیم.

تاریخچه و معرفی راکی ربیت

راکی ربیت یک بازی تلگرامی در سبک تپ تو ارن ( Tap to Earn) و مبتنی بر بلاک‌چین TON  است. راکی ربیت با گیم پلی استراتژیک، چالش‌های جذاب و سیستم پاداش خود، به سرعت در جامعه بازی‌های کریپتو مورد توجه قرار گرفت.

این بازی در سه ماهه دوم سال 2024 رونمایی شد، مطابق با داده‌های این تیم تا 1 سپتامبر بیش از 25 میلیون بازیکن را جذب کرده است که آمار بسیار خوبی به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند با زدن ضربه بر روی صفحه، خرید و ارتقا کارت‌های بازی، شرکت در ترکیب‌های  SuperSet دعوت از دوستان، مشارکت در فعالیت‌هایی مانند حل پازل‌های انیگما و …  پاداش‌های خود را به حداکثر برسانند.

راکی ربیت کی لیست می‌شود؟

طبق داده‌های رسمی از تیم توسعه‌دهنده تاریخ عرضه راکی ربیت در 23 سپتامبر 2024 (2 مهر 1403( توکنRBTC ، ارز دیجیتال بومی این بازی در صرافی‌هایی معتبر مانند Binance، Bybit، Bitget، OKX و KuCoin لیست خواهد شد.

کاربران این پروژه، پس از لیست شدن این توکن در صرافی‌ها، امکان فروش توکن‌های خود و تبدیل به تتر یا ریال را دارند. به محض لیست شدن می‌توانید با استفاده از صرافی اکسکوینو اقدام به فروش یا خرید این توکن کنید.

تاریخ عرضه راکی ربیت

چرا تاریخ عرضه راکی ربیت اهمیت دارد؟

لیست شدن راکی‌ربیت در صرافی‌ها با مزیت‌هایی همراه هست که همین موارد سبب اهمیت
آن شده، در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • افزایش نقدینگی: با مشارکت بیشتر معامله‌گران و صرافی‌ها، نقدینگی RBTC افزایش می‌یابد و خرید، فروش و معامله توکن را آسان‌تر می‌کند.
  • افزایش کاربر: لیست شدن راکی ربیت در صرافی‌های بزرگ، آن را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌دهد و حضور آن را در جامعه کریپتو تقویت می‌کند.
  • رشد بالقوه قیمت توکن راکی‌ربیت: اگر افراد بیشتری بعد از لیست شدن، توکن RBTC را بخواهند، ارزش آن می‌تواند بسیار افزایش یابد.

قیمت توکن RBTC

تا زمانی که این توکن در صرافی‌ها لیست نشود قیمت مشخصی ندارد اما تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت توکن بومی Rocky Rabbit ($RBTC)، در صورت مارکت‌کپ 700 تا 800 میلیون دلاری، بین 0.0389 تا 0.0444 دلار باشد. این فقط یک پیش‌بینی است، زیرا ارزش توکن RBTC پس از راه‌اندازی مشخص خواهد شد.

خرید و فروش راکی‌ربیت در اکسکوینو

کاربران و بازیکنان پروژه راکی‌ربیت، پس از لیست شدن RBTC در صرافی‌ها، امکان فروش توکن‌های خود و تبدیل به تتر یا ریال را دارند. تا تاریخ عرضه راکی ربیت و لیست نشدن آن در صرافی، امکان معامله، خرید و فروش وجود ندارد.

به محض لیست شدن می‌توانید با استفاده از صرافی اکسکوینو اقدام به خرید یا فروش این توکن کنید. برای فروش می‌توانید آن را از کیف‌پول خود به اکسکوینو واریز کرده و به تتر، ریال یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. برای خرید توکن راکی‌ربیت نیز می‌بایست از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به کیف‌پول خود در اکسکوینو ریال خود را واریز کنید و با آن این توکن را خریداری کنید.

معتبر بودن ایردراپ راکی‌ربیت

در سایت رسمی راکی ربیت اطلاعات مربوط به این پروژه در دسترس کاربران قرار گرفته است اما در میزان اعتبار آن تضمین قطعی وجود ندارد و این مسئله با گذر زمان مشخص می‌شود. برای محافظت از دارایی‌های خود، هنگام اتصال کیف پول به این گونه پلتفرم‌ها، توصیه می‌شود از کیف پول خالی استفاده کنید تا در صورت بروز مشکل، ریسک کاهش یابد.

سخن پایانی

راکی ربیت با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای رمزارزها را به خود جلب کرده است. این یک اکوسیستم کامل است که در آن تفکر استراتژیک و مشارکت مداوم منجر به پاداش‌های مالی می‌شود. بنابراین، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌توانند با اطمینان خاطر، راکی ربیت را پس از لیست شدن در پلتفرم اکسکوینو دنبال کنند و از فرصت‌های سودآور این توکن بهره‌مند شوند.

با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که اگرچه راکی ​​رابیت راه‌های متعددی برای کسب توکن ارائه می‌دهد، اما خطرات ذاتی نیز وجود دارد. ارزش پاداش‌ها و دارایی‌های درون بازی می‌تواند بر اساس شرایط بازار در نوسان باشد و هیچ تضمینی برای بازده ثابت وجود ندارد. مانند هر بازی بلاک‌چینی یا سرمایه‌گذاری در این حوزه، کاربران لازم است که قبل از ورود تحقیقات خود را انجام دهند.

 

 

پانیذ سیفی

ژنتیک خوندم و تحقیق در دنیای علم و تکنولوژی همیشه برام هیجان‌انگیز بوده. از سال 2019 با دنیای بلاکچین آشنا شدم و از 2021 شروع به کار در این حوزه کردم، به عنوان نویسنده و محقق در حوزه کریپتو و ایده‌پرداز برای پروژه‌های متاورس. این دنیا موجب آشنایی با توانمندی‌های جدیدی در وجودم شد و من و با خودم بیشتر آشنا کرد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا