اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
بازی های ایردراپ ارز دیجیتال

معرفی بازی راکی ربیت

این‌‎روز ها تمامی حیوانات دست به دست هم داده‌اند تا انسان‌ها را با ایردراپ سکه‌های خود آشنا کنند! بله این بار یک خرگوش به نام راکی همانند بازی همسترکامبت وارد عرصه بازی‌های پلی تو ارن (play to earn)  شده تا به کاربران خود در قالب بازی های تلگرامی، در قبال انجام یکسری وظایف، به عنوان ایردراپ سکه جایزه ‌دهد.

بازی راکی ربیت یک بازی تلگرامی جدید در سبک “Play to Earn” است که شباهت زیادی به همستر کامبت دارد.
صفحه ابتدایی “راکی ربیت” مشابه “همستر کامبت” است.

در مرکز صفحه یک سکه بزرگ وجود دارد که با کلیک روی آن سکه دریافت می‌کنید. اطراف سکه، منو و دکمه‌هایی برای دسترسی به بخش‌های مختلف بازی قرار دارند.

در این بازی، کاربران با خرید کارت‌ها و تقویت خرگوش مبارز خود، درآمد کسب می‌کنند. علاوه بر جمع‌آوری سکه‌ها از طریق ضربه زدن به صفحه، بازیکنان می‌توانند از بخش‌های مختلف بازی مانند Hourly+” برای افزایش سود ساعتی، Boost برای تقویت عملکرد و Friends برای دعوت دوستان استفاده کنند.

توکن ایردراپ ربیت کوین

ایردراپ توکن ربیت کوین تأیید شده است، اما زمان و شرایط آن هنوز مشخص نیست. بازی در حال حاضر بدون هزینه بوده و سکه‌های داخلی آن ارزشی ندارند. ربیت کوین فعلاً تنها یک دارایی درون بازی است و ارزش گذاری نشده است و هنوز در هیچ صرافی نیز لیست نشده است.

آموزش و نکات بازی

راکی ربیت با الهام از همستر کامبت طراحی شده و می‌تواند با افزودن قابلیت‌های جدید، جذابیت بیشتری پیدا کند.

برای شروع به ربات تلگرامی رسمی راکی ربیت (https://t.me/rocky_rabbit_bot) وارد شوید و روی دکمه “Start” کلیک کنید.

پس از انتخاب جنسیت خرگوش خود، بازی را آغاز کنید.

Rocky Rabbit airdrop

بخش‌های مختلف بازی

در این قسمت بخش‌های مختلف بازی راکی ربیت را معرفی کرده ایم؛

راکی ربیت

Sponsor

کاربران می‌توانند یکی از مجموعه‌های همکاری‌کننده با راکی ربیت را به‌عنوان اسپانسر خرگوش خود انتخاب کنند. این بخش فعلاً جنبه نمایشی دارد و تاثیری در روند بازی ندارد.

بازی راکی ربیت

Hourly+ (نمایش سود ساعتی)

در این بخش  میزان سود ساعتی از کارت‌های موجود نمایش داده می‌شود. برای دریافت سکه‌ها باید هر ۳ ساعت یک بار به بازی سر بزنید، در غیر این صورت تا مراجعه بعدی سودی نخواهید داشت.

Total Earned

نمایش مجموع سکه‌های کسب شده ایردراپ راکی ربیت.

Boost

با کلیک روی دکمه “Boost” یا آیکون انرژی، بوسترهای بازی نمایش داده می‌شوند که شامل “انرژی کامل”، “افزایش سکه دریافتی به ازای هر ضربه” و “افزایش ظرفیت انرژی” است.

بوستر “انرژی کامل” هر ۲۴ ساعت ۵ بار رایگان است و دو بوستر دیگر با پرداخت سکه قابل خریداری هستند.

ایردراپ راکی ربیت

Earn

انجام مأموریت‌ها برای کسب سکه.

ایردراپ راکی

Mine

با کلیک روی دکمه  “Mine” وارد بخش کارت‌های بازی ایردراپ راکی ربیت می‌شوید.

کارت‌ها نمایانگر موارد مهم برای ورزشکاران مانند تمرین و تغذیه هستند و به سه دسته “مبارز”، “مربی” و “مسابقات” تقسیم می‌شوند.

کارت‌های رایگان ایردراپ راکی ربیت هر ۲۴ ساعت یک بار قابل دریافت هستند.

 

Battle

بخش بتل بازی ایردراپ راکی ربیت هنوز به طور کامل فعال نشده است، اما قرار است کاربران در آینده بتوانند با یکدیگر مبارزه کنند و امتیاز کسب کنند.

Friends

در این بخش می‌توانید لینک ریفرال خود را دریافت و دوستانتان را به بازی دعوت کنید.

با دعوت هر کاربر عادی ۵٬۰۰۰ سکه و ۰.۰۰۱ تون کوین و با دعوت کاربر پرمیوم تلگرام، ۲۵٬۰۰۰ سکه و ۰.۰۰۲ تون کوین دریافت می‌کنید.

دعوت‌شونده‌ها نیز به اندازه شما سکه دریافت می‌کنند، اما تون کوین‌ها مختص شما است و فعلاً قابل برداشت نیستند.

 استراتژی‌های کسب درآمد

کاربران ایردراپ راکی ربیت می‌توانند از از طریق ضربه زدن روی خرگوش در صفحه اصلی، سکه جمع‌آوری کنند و از آن‌ها برای ارتقاء خرگوش استفاده کنند یا با شرکت در استخراج، کاربران می‌توانند درآمد ساعتی کسب کنند.

حتی زمانی که فعالانه بازی نمی‌کنند، سکه‌ها به طور خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

با دعوت از دوستان و آشنایان به بازی نیز، کاربران می‌توانند امتیازات خود را افزایش دهند و از مزایای بیشتری برخوردار شوند. برای هر دعوت موفق، تعداد مشخصی سکه به حساب کاربر افزوده می‌شود.

نتیجه‌گیری

ایردراپ راکی ربیت با توجه به ترند شدن این نوع ایردراپ ها، تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران فراهم کرده است. بازیکنان با استفاده از استراتژی‌های مختلف، می‌توانند به سادگی در ایردراپ راکی ربیت سکه دریافت کنند و از ویژگی‌های جذاب آن لذت ببرند.

اگر این توکن بتواند ایردراپ موفقی را انجام دهد و در صرافی‌های مختلف لیست و ارزش‌گذاری شود، کاربران شانس این را دارند که با فروش سکه‌های جمع‌‎آوری شده در طول بازی به پول حقیقی دست یابند ولی هنوز این موضوع قطعی نیست و فعلا فقط باید به عنوان یک سرگرمی و بازی مستعد ارزش‌گذاری دیده شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا