اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
بازی های ایردراپ ارز دیجیتال

معرفی ایردراپ بیبی دوج

بازی بیبی دوج  با نام کامل Baby Doge Paws Clicker به عنوان یکی از معروف‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی شناخته می‌شود. کاربران با شرکت در این بازی و تعامل با محیط آن، می‌توانند سکه‌هایی دریافت کنند که بعدها به عنوان معیاری برای امتیازدهی و پرداخت جوایز استفاده می‌شود.

 راهنمای گام به گام برای شرکت در ایردراپ بیبی دوج

ابتدا بر روی لینک‌ دعوت کلیک کنید تا وارد ربات تلگرامی بیبی دوج شوید:https://t.me/BabyDogePAWS_Bot

  1. بازدید از صفحه Airdrop: بر روی دکمه “Claim” کلیک کنید.
  2. اتصال کیف پول: کیف پول فعال خود را برای پیوستن متصل کنید (توجه داشته باشید که کیف پول‌های خالی واجد شرایط نمی‌باشند). “این مورد احتمال اسکم و کلاهبرداری پروژه را نشان دهد.”
  3. تأیید صلاحیت: با کلیک بر روی دکمه تأیید درخواست، مشارکت خود را از طریق امضای درخواست در کیف پول تأیید کنید.
  4. دریافت توکن‌ها: پس از تأیید درخواست، پاداش‌های خود را دریافت خواهید کرد.

 مراحل دریافت ایردراپ بیبی دوج

پس از ورود به ربات بازی و کلیک بر روی گزینه “Play” به صفحه اصلی بازی هدایت می‌شوید. در این صفحه با کلیک بر روی تصویر سگ در وسط صفحه، می‌توانید سکه دریافت کنید. تعداد ضربه‌های شما تعیین‌کننده مقدار سکه دریافتی است.

ایردراپ بیبی دوج

همچنین در این بخش، دو بوستر Full Energy و Turbo موجود است که محدودیت ضربه‌ها را افزایش داده و به تبع آن، مقدار سکه دریافتی را نیز بیشتر می‌کند.

 

  1. Earn Per Tap: مقدار Paws دریافتی با هر ضربه را نشان می‌دهد.
  2. Paws To Level Up: مقدار Paws مورد نیاز برای رسیدن به سطح بعدی را نمایش می‌دهد.
  3. Profit Per Hour: مقدار Paws دریافتی در طی یک ساعت را نمایش می‌دهد.

چطور از بازی بیبی دوج کسب درآمد کنیم؟

در ادامه بخش‌های مختلف بازی را شرح داده‌ایم و در هر بخش گفته‌ایم که چطور می‌توانید امتیاز بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر داشته باشید؛

 کارت‌های بازی بیبی دوج در بخش Earn

کارت‌های بازی بیبی دوج از طریق گزینه Earn در منوی پایین صفحه قابل دسترسی هستند. با ارتقای این کارت‌ها، می‌توانید مقدار Paws دریافتی در هر ساعت را افزایش دهید.

 دعوت از دوستان در بخش Friends

در بخش Friends، با دعوت از دوستان خود می‌توانید Paws بیشتری کسب کنید. با ارسال لینک اختصاصی خود به دیگران، به ازای هر دعوت، ۵,۰۰۰ Paws و برای هر نفر که دارای تلگرام پریمیوم باشد، ۲۵,۰۰۰ Paws دریافت خواهید کرد.

 انجام مأموریت‌های بازی در بخش Tasks

در بخش Tasks، با انجام مأموریت‌های تعیین شده می‌توانید Paws بیشتری کسب کنید. این مأموریت‌ها ممکن است شامل تعامل با پلتفرم‌های اجتماعی دیگر یا شرکت در ایردراپ‌های دیگر باشد. همچنین با ورود روزانه به بازی، در بخش Daily rewards پاداش‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.

نتیجه‌گیری

بازی بیبی دوج، مشابه بازی معروف همستر کامبت، شما را به خرید کارت‌های مختلف و انجام تسک‌های روزانه ترغیب می‌کند تا امتیازات بیشتری کسب کنید. ایردراپ بیبی دوج تاکنون بیش از ۳ میلیون کاربر فعال جذب کرده و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

در روزهای ابتدایی عرضه این ایردراپ قرار داریم و هنوز مشخص نیست که چه ارزی در نهایت به کاربران پرداخت خواهد شد. هرچند که نام این ربات به ارز دیجیتال بیبی دوج اشاره دارد که در حال حاضر قابل خرید و فروش است، اما نمی‌توان با قطعیت گفت که همین ارز به کاربران ارائه خواهد شد. همچنین، احتمال دارد توکن جدید PAWS به جای بیبی دوج به کاربران پرداخت شود.

سلب مسئولیت: این مقاله، شامل اطلاعاتی در مورد ایردراپ‌ها و سایر استراتژی‌های دیفای بوده و هدف از انتشار آن صرفاً ارائه اطلاعات است؛ پس نباید آن را به عنوان مشاوره مالی، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، یا تأیید سرمایه‌گذاری یا استراتژی خاصی در نظر گرفت. بازارهای ارزهای دیجیتال و امور دیفای بسیار پرنوسان و غیرقابل‌پیش‌بینی هستند. سوابق و عملکرد گذشته پروژه‌ها نشان‌دهنده نتایج احتمالی آینده آن‌ها نیست. شما کاربران عزیز باید تحقیقات خود را انجام داده و قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری با افراد آگاه در این صنعت مشورت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا