اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

حرکت بزرگ کیف پول بیت‌کوین از عصر ساتوشی

یک نهنگ قدیمی بیت‌کوین که از سال ۲۰۰۹ فعال است، اخیراً ۶۳۰,۰۰۰ دلار بیت‌کوین به صرافی کراکن منتقل کرده است. این نهنگ BTC خود را تنها یک ماه پس از استخراج اولین بلاک بیت‌کوین در ۱۳ ژانویه ۲۰۰۹، به دست آورده است.

در دو ماه گذشته، این آدرس نزدیک به ۵.۵ میلیون دلار بیت‌کوین منتقل کرده و هنوز ۷۵.۲۳ میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد. آخرین انتقال در ۷ اکتبر انجام شده و به اندازه‌ای مشابه انتقال اخیر بود.

این فعالیت‌ها در شرایطی انجام می‌شود که شایعاتی درباره هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت‌کوین، در حال افزایش است. مستندی از HBO، پیتر تاد، توسعه‌دهنده برجسته بیت‌کوین را به عنوان ساتوشی معرفی کرد که با واکنش‌های منفی زیادی در جامعه بیت‌کوین مواجه شد.

اگرچه برخی معتقدند که این انتقال‌ها ممکن است به ساتوشی مرتبط باشد، شواهد نشان می‌دهد که این احتمال کم است. به‌عنوان مثال، در می ۲۰۲۰، انتقال دیگری نیز به ساتوشی نسبت داده شد که بعداً رد شد. با این حال، قیمت بیت‌کوین تحت تأثیر این انتقال‌ها قرار نگرفته و اکنون بالای ۶۶,۰۰۰ دلار است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا