اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

بیت‌کوین در اختیار هولدرهای کوتاه‌مدت به شدت کاهش یافته؛ نشانه‌ای از اعتماد فزاینده؟

به‌تازگی گزارش‌ها نشان می‌دهند که میزان بیت‌کوینی که در دست هولدرهای کوتاه‌مدت (STHs) قرار دارد، به میزان 1.31 میلیون BTC کاهش یافته است که معادل 83 میلیارد دلار است. این کاهش می‌تواند نشانه‌ای از افزایش اعتماد بازار باشد، زیرا هولدرهای کوتاه‌مدت شروع به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند و بخش عمده‌ای از بیت‌کوین در دست هولدرهای بلندمدت قرار دارد.

علاوه بر این، تعداد بیت‌کوین‌های نگه‌داری شده در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد در پنج سال اخیر رسیده است که می‌تواند به دلیل کاهش عرضه، قیمت بیت‌کوین را به سمت رشد هدایت کند. این کاهش موجودی در صرافی‌ها به همراه کاهش ذخایر بیت‌کوین ماینرها پس از نصف شدن پاداش‌ها (هاوینگ)، از عوامل مهم این روند صعودی محسوب می‌شود.

این نشان می‌دهد که بیت‌کوین کمتر در گردش است و دارندگان بلندمدت احتمال کمتری برای فروش در آینده نزدیک دارند، که ممکن است به رشد قیمت بیت‌کوین کمک کند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا