اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

علیرغم اشاره رئیس فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره، بازار بیت‌کوین و کریپتو همچنان در روند نزولی باقی‌مانده!

بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت‌کوین، همچنان با افت قیمت مواجه است، حتی با وجود صحبت‌های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، که به کاهش احتمالی نرخ بهره در آینده اشاره داشت. انتظار می‌رفت این اخبار باعث افزایش تقاضا و رشد قیمت‌ها در بازار کریپتو شود، اما به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران همچنان در واکنش به عدم اطمینان‌های اقتصادی و شرایط کلان اقتصادی جهانی احتیاط می‌کنند.

این شرایط نشان‌دهنده این است که علاوه بر سیاست‌های فدرال رزرو، عوامل دیگری نیز بر قیمت‌ها و روند کلی بازار کریپتو تأثیر می‌گذارند، از جمله ترس از رکود اقتصادی، تغییرات در قوانین نظارتی، و احساسات عمومی بازار.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا