اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

سه دلیل که چرا بیت‌کوین هنوز آماده‌ی ثبت رکورد جدید نیست!

به‌نظر می‌رسد که بیت‌کوین هنوز آماده‌ی رسیدن به یک رکورد تاریخی جدید نیست. سه علامت اصلی نشان می‌دهند که احتمالاً افزایش قیمت بزرگ در آینده‌ی نزدیک رخ نخواهد داد:

1. شک و تردید سرمایه‌گذاران: با وجود رشد اخیر بیت‌کوین به سطح‌های بالاتر، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل رد شدن قیمت در سطح 70,000 دلار و نگرانی از رکود احتمالی اقتصادی، هنوز محتاط هستند. این شرایط به خرس‌ها اجازه می‌دهد که با ایجاد ترس، قیمت را سرکوب کنند.

2. کاهش تقاضا در چین: داده‌ها نشان می‌دهند که در بازار چین، تقاضا برای استیبل‌کوین‌ها کمتر از حد انتظار است. این وضعیت نشانه‌ای از کمبود تقاضا و احساسات نزولی در بازار است، برخلاف جریان ورودی سرمایه‌گذاری‌های نهادی که در ایالات متحده دیده می‌شود.

3. بی‌تفاوتی در بازار فیوچرز: حتی با رشد قیمت بیت‌کوین، در بازار قراردادهای آتی (فیوچرز) همچنان بی‌تفاوتی وجود دارد و معامله‌گران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند با احتیاط برخورد کنند، که نشانه‌ای از عدم اطمینان و عدم باور قوی به ادامه‌ی رشد قیمت است.

این عوامل باعث می‌شوند که با وجود برخی نشانه‌های مثبت، بیت‌کوین به‌زودی به رکورد تاریخی جدید نرسد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا