اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

بیت‌کوین از مرز 66,000 دلار گذشت!

بیت‌کوین به تازگی با عبور از مرز 66,000 دلار، یک افزایش چشمگیر را تجربه کرده است. این رشد قیمت به دلیل داده‌های مثبت اقتصادی در مورد کاهش نرخ تورم در ایالات متحده بود که اعتماد سرمایه‌گذاران را به بازار کریپتو تقویت کرد. در این روز، بیش از 48 میلیون دلار از پوزیشن های شورت در بازار تصفیه شدند و نشان‌دهنده یک حرکات قوی در بازار است.

در مجموع، بیش از 302 میلیون دلار سرمایه به بازار بیت‌کوین وارد شده که این مقدار بیشترین ورودی روزانه از اوایل می بوده است. این تغییرات به همراه افزایش سلطه بیت‌کوین به 51.9 درصد، نشان‌دهنده یک حس صعودی در بازار کریپتو است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا