اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

همستر کامبت، بدترین ایردراپ تاریخ؟ همستر کامبت در حال جذب ۱۳۱ میلیون کاربر!

بازی همستر کامبت به رغم انتقادات فراوان درباره نحوه تخصیص توکن‌ها، به سرعت در حال رسیدن به ۱۳۱ میلیون کاربر است. این ایردراپ که به عنوان “بدترین ایردراپ تاریخ” شناخته می‌شود، با مشکلاتی در توزیع و نارضایتی‌های کاربران مواجه شده است.

به‌روزرسانی جدید:
تیم همستر کامبت قوانین جدیدی برای ایردراپ که قرار است در ۲۶ سپتامبر (5 مهر ماه) برگزار شود، اعلام کرده است که موجب ناامیدی بین بازیکنان فعال شده است. در روز اول، کاربران تنها قادر به دریافت ۸۸.۷۵٪ از توکن‌های تخصیص‌یافته HMSTR خواهند بود و باقی‌مانده توکن‌ها به مدت ۱۰ ماه (حدوداً تا جولای ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان به توزیع توکن‌ها به سرپرستان ارجاع و دارندگان بزرگ کلیدهای درون بازی اولویت داده‌اند. کاربران معمولی با توجه به قیمت بازار پیش‌از عرضه همستر (0.008 دلار)، تنها بین ۱۰ تا ۶۰ دلار برای شش ماه فعالیت روزانه در بازی دریافت خواهند کرد.

همچنین، تنها ۴۳٪ از کاربران بازی همستر کامبت در تلگرام واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند و ۲.۳ میلیون نفر به دلیل تقلب ممنوع شده‌اند.1edited 09:22

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا