اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت 3000 دلاری قیمت طلا در سال آینده

 چندین تحلیلگر مالی پیش‌بینی می‌کنن که قیمت طلا با پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر سال جاری افزایش پیدا می‌کنه و می‌تونه به مرز 3000 دلار در سال آینده برسه.
طلا از شاخص S&P500 بهتر عمل کرده و اخیراً به بالاترین رقم تاریخی خودش رسید. طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌ره این روند تا اواسط سال 2025 طلا را به 2600 دلار برسونه. کارستن فریچ، تحلیلگر ارشد کالا پیش‌بینی می‌کنه که طلا در پایان سال 2025 به دلیل “افزایش مجدد تورم و حدس و گمان‌های مرتبط با افزایش نرخ بهره در سال آینده” به 2550 دلار باز خواهد گشت.
با این حال، برخی دیگر نسبت به رشد طلا خوش‌بین‌تر هستن. بارت ملک، رئیس جهانی استراتژی کالا در TD Securities، اعلام کرد که اگر فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره کنه، طلا ممکنه در سه ماهه آینده به قیمت 2700 دلار برسه.

پانیذ سیفی

ژنتیک خوندم و تحقیق در دنیای علم و تکنولوژی همیشه برام هیجان‌انگیز بوده. از سال 2019 با دنیای بلاکچین آشنا شدم و از 2021 شروع به کار در این حوزه کردم، به عنوان نویسنده و محقق در حوزه کریپتو و ایده‌پرداز برای پروژه‌های متاورس. این دنیا موجب آشنایی با توانمندی‌های جدیدی در وجودم شد و من و با خودم بیشتر آشنا کرد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا