اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

پیش‌بینی رابرت کیوساکی: بیت‌کوین تا سال 2025 به 500 هزار دلار و تا 2030 به 1 میلیون دلار می‌رسد

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول”، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین تا سال 2025 به 500 هزار دلار و تا سال 2030 به 1 میلیون دلار خواهد رسید. به اعتقاد کیوساکی، عواملی مانند افزایش بدهی‌های دولت، کاهش اعتماد به ارزهای فیات و رشد تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال، از جمله دلایل اصلی این رشد خواهند بود.

کیوساکی همچنین به نقش بیت‌کوین به عنوان یک ابزار محافظت در برابر تورم و بحران‌های اقتصادی اشاره کرده و معتقد است که با گذشت زمان، مردم بیشتری به سمت بیت‌کوین و سایر رمزارزها به عنوان یک دارایی امن و با ارزش سوق پیدا خواهند کرد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا