اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

ورود ۴۷۰ میلیون دلار به ETFهای بیت‌کوین و افزایش ۴۸ میلیون دلاری در ETFهای اتریوم

در تاریخ ۱۷ اکتبر، بازار ارزهای دیجیتال شاهد ورود قابل توجهی به ETFهای بیت‌کوین و اتریوم در بازار ایالات متحده بود. طبق آمارهای اخیر، ورود کل به ETFهای بیت‌کوین به ۴۷۰.۵ میلیون دلار و ETFهای اتریوم به ۴۸.۴ میلیون دلار رسید. این ارقام نشان‌دهنده ادامه علاقه نهادهای سرمایه‌گذاری به این دارایی‌ها است، به‌ویژه با رهبری شرکت‌های بزرگی مانند فیدلیتی و بلک‌راک.

ورود خالص ETFهای بیت‌کوین و اتریوم در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴:

ETFبیت‌کوین: ۴۷۰.۵ میلیون دلار
ETFاتریوم: ۴۸.۴ میلیون دلار

در مجموع، ۱۱ ETF بیت‌کوین با ورود خالص ۴۷۰.۵ میلیون دلار مواجه شدند که این پنجمین روز متوالی از جریان‌های مثبت بالای ۲۵۰ میلیون دلار است و نشان‌دهنده ادامه روند مثبت بازار است. بلک‌راک به‌طور خاص با iShares Bitcoin Trust (IBIT) که تقریباً ۴,۶۱۹ بیت‌کوین به ارزش ۳۰۹ میلیون دلار جذب کرده، در بازار تسلط دارد.

وضعیت ETFهای اتریوم:

صندوق های ETF اتریوم نیز ورود مثبتی را تجربه کردند و ۴۸.۴ میلیون دلار به مجموعه‌های مختلف اضافه شد. این دومین روز متوالی ورود مثبت برای ETFهای اتریوم است که پس از یک دوره نوسانی شش روزه رخ داده است. ETF فیدلیتی (FETH) با ورود ۳۱.۱ میلیون دلاری پیشتاز بود و بلک‌راک (ETHA) با ۲۳.۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار گرفت.

با این حال، همه ETFهای اتریوم جریان مثبت نداشتند و ETF گری‌اسکیل (ETHE) با خروج ۱۵.۷ میلیون دلاری مواجه شد. در مجموع، ورود خالص ETFهای اتریوم پس از ۶۲ روز معاملاتی به حدود -۴۷۴ میلیون دلار رسیده است. با این وجود، افزایش اخیر در ورود ETFهای بیت‌کوین نشان‌دهنده افزایش علاقه به دارایی‌های ارز دیجیتال است.1edited 08:42

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا