اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

نهنگ‌های بیت‌کوین آماده افزایش قیمت، گزارش CryptoQuant

بر اساس داده‌های اخیر، نهنگ‌های بیت‌کوین برای یک افزایش احتمالی قیمت آماده می‌شوند. نسبت نهنگ‌ها در صرافی‌های اسپات، که از طریق میانگین متحرک ۳۰ روزه ردیابی می‌شود، الگوهایی مشابه با آنچه پس از سقوط COVID-19 در سال ۲۰۲۰ مشاهده شد، نشان می‌دهد. این نشان‌دهنده انباشت فعال نهنگ‌ها است.

دلایل انباشت نهنگ‌ها

یکی از دلایل این رفتار، آمادگی نهنگ‌ها برای نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ است. در گذشته، نصف شدن‌ها به افزایش قیمت کمک کرده‌اند، زیرا عرضه جدید به نصف کاهش می‌یابد و تقاضا ثابت می‌ماند.

نهنگ‌ها به نظر می‌رسد قصد دارند تعداد بیشتری بیت‌کوین قبل از این رویداد جمع‌آوری کنند تا از افزایش قیمت‌های معمول پس از نصف شدن بهره‌مند شوند.

تأثیرات بلندمدت

رشد نسبت نهنگ‌ها در صرافی‌های اسپات نشان‌دهنده آمادگی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران برای عملیات‌های بزرگ در بازار است. با افزایش انباشت، نهنگ‌ها قادر به تأثیرگذاری بر روند بازار و تثبیت یا افزایش قیمت‌ها در دوره‌های نوسان هستند.

در نتیجه، نهنگ‌های بیت‌کوین ممکن است برای یک افزایش دیگر در ارزش بیت‌کوین پس از نصف شدن آماده شوند، زیرا فعالیت‌های آنها در صرافی‌های اسپات در حال افزایش است و نشان‌دهنده تمایل آنها به سرمایه‌گذاری بلندمدت در بیت‌کوین است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا