اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
آموزش ارز دیجیتال

معرفی کامل بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

بعد از معرفی ارز تلگرام  نات کوین کسی فکر نمیکرد که روزی قیمت هر توکن آن به عدد فعلی برسد و چنین مبلغ نجومی داشته باشد. اگر نات کوین رو از دست دادید هیچ مشکلی نیست، چون نزدیک هزاران ارز شبیه به نات کوین در تلگرام وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید، اما اکثر این ارز ها معتبر نیستند، در این بین معتبرترین آن‌ها همستر کامبت هست که تیک آبی تلگرام را دریافت کرده و این خودش اعتبار اون رو چند لول بالاتر می‌برد.

همستر کامبت یک بازی جدید و جذاب در پلتفرم تلگرام است که در مدت کوتاهی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. این بازی به شما امکان می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های مختلف، سکه و ارز دیجیتال کسب کنید. دقیقا مانند بازی نات کوین، در این بازی هم می‌توانید با کلیک بر روی صفحه سکه جمع کنید.

در ادامه به معرفی کامل این بازی می‌پردازیم.

این بازی به تازگی اعلام کرده که قرار است روی شبکه تون (TON) راه‌اندازی شود و ممکن است در آینده امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی فراهم شود.

با این حال، لازم است توجه داشته باشید که آینده‌ی این بازی و ارزش سکه‌های آن هنوز مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن‌ها به پول واقعی وجود ندارد.

عکس همستر

 

Hamster Kombat AirDrop

همستر کامبت یک بازی منحصربه‌فرد و نوآورانه است که عناصر بازی‌های جنگی سنتی را با دنیای عجیب و غریب همسترها ترکیب می‌کند.

Hamster Kombat  که توسط یک استودیوی بازی کوچک ایندی ساخته شده است ، به دلیل شخصیت‌های جذاب خود ، گیم پلی جذاب و پیچ و تاب‌های هوشمندانه در ژانر مبارزه‌، در بین بازیکنان محبوبیت پیدا کرده است.

در همستر کامبت ، بازیکنان درحالی‌که در یک سری مراحل با آن می‌جنگند ، انواع همسترهای انسان شناسی را کنترل می‌کنند. هر همستر توانایی‌های منحصربه‌فرد و سبک مبارزات خود را دارد، از سرعت و چابکی گرفته تا قدرت وحشیانه و حرکات ویژه. بازیکنان می‌توانند همستر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نبردهای یک به یک در مقابل دوستان یا مخالفان هوش مصنوعی به رقابت بپردازند تا ببینند چه کسی پیروز خواهد شد.

در چشم‌انداز پویای بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، همستر کامبت به عنوان یک پدیده نوظهور خود را مطرح کرده است. این بازی با رویکرد، بازی کن و درآمد کسب کن، (Play-to-Earn)، جامعه ارز دیجیتال را به وجد آورده است. همستر کامبت تنها در ۱۱ روز موفق به جذب ۱ میلیون کاربر شد و از آن زمان تاکنون، تعداد بازیکنان آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. در Hamster Kombat به راحتی می‌توانید با زدن روی سکه درون بازی، امتیاز کسب خواهید کرد. در آینده امتیازهای شما به توکن تبدیل شده و در قالب ایردراپ بین کاربران تقسیم می‌شود. برای شروع بازی کافیست به ربات همستر کامبت در تلگرام t. me/hamster_kombat_bot بروید و با یک کلیک فعالیت را شروع کنید.

 

همستر کامبت همچنین انواع مختلفی از حالت ها و چالش های دیگر را برای سرگرمی بازیکنان ارائه می دهد. اینها شامل مسابقات، آزمایش‌های زمانی، حالت بقا و موارد دیگر است. بازیکنان همچنین می‌توانند همسترهای خود را با لباس‌ها ، لوازم جانبی و پوست‌های مختلف سفارشی کنند تا سبک شخصی خود را نشان دهد.

این برنامه دارای ۴ بخش اصلی در مسیر ایردراپ هست و این موارد عبارت‌اند از: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با مارکت سازها، همکاری با مجموعه‌های مختلف و تهیه تسک‌های ایردراپ ها. تا به این لحظه ۳ مرحله پشت سر گذاشته شده و تنها مرحله ایجاد تسک‌های ایردراپ همستر کامبت باقی مانده است.  طبق اعلام درون برنامه‌ای این ایردراپ قرار است به زودی و بر بستر شبکه TON لانچ شود.

 

نحوه بازی همستر کامبت

نحوه این بازی کاملا به نات کوین شباهت دارد. برای شروع کافی است نام ربات را @hamster_kombat در تلگرام سرچ کنید. سپس وارد صفحه ربات شوید، در آن جا گزینه استارت (START) را انتخاب کنید تا بازی برایتان فعال شود.

این روند را به صورت کامل در ادامه شرح می‌دهیم.

بخش Earn:

  • Daily: در این بخش می‌توانید با انجام وظایف روزانه، سکه جمع‌آوری کنید.
  • Tasks: در این بخش می‌توانید با انجام وظایف خاص، سکه‌های بیشتری کسب کنید.

 

بخش Friends:

  • با دعوت از دوستان خود به بازی، می‌توانید سکه رفرال دریافت کنید.

بخش Mine:

  • در این بخش می‌توانید با استفاده از کارت‌های مختلف، سکه استخراج کنید.
  •  4 نوع کارت وجود دارد:
    • Common :  سکه‌های کمتری استخراج می‌کنند.
    • Rare :  سکه‌های بیشتری استخراج می‌کنند.
    • Epic :  سکه‌های زیادی استخراج می‌کنند.
    • Legendary :  بیشترین سکه را استخراج می‌کنند.
  • هر روز 3 کارت به طور تصادفی انتخاب می‌شوند و سکه‌های بیشتری برای استخراج با آن کارت‌ها ارائه می‌شود.
  • می‌توانید با ارتقای کارت‌ها، میزان سکه استخراج شده توسط آنها را افزایش دهید.

کارت های بازی همستر کامبات

  • قانون اصلی ارتقا در همستر کامبت این است که سکه‌ها را برای خرید کارت‌هایی خرج کنید که درآمد غیرفعال را افزایش می‌دهد. هرچه سطح کارت بالاتر باشد، سود بیشتری به همراه دارد. برای دیدن بخش کارت‌های همستر باید وارد قسمت mine شوید. هرچه سطح شما بالاتر باشد درواقع level بالاتری داشته باشید می‌توانید کارت‌های جدید همستر را دریافت کنید درغیراین‌صورت این بخش برای شما قفل خواهد بود و برای باز کردنش باید سکه پرداخت کنید تا اصطلاحا level-up شوید.
  • برای دیدن کارت‌های همستر کومبات تا پایین صفحه بیاید و قسمت شبکه‌های اجتماعی اگر برای شما قفل نباشد به شما سکه‌های میلیونی می‌دهد!
  • با پیوستن به شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت و یا خواندن مقاله‌های بخش legal و … می‌توانید کارت‌های hamster kombat به دست آورید.
  • در آخر از قسمت specials کارت‌های امروز همستر کامبت شما فعال می‌شوند و با پرداخت سکه می‌توانید انهارا دریافت کنید و به شما سود ساعتی بدهد.
  • بخش‌های اصلی برای ارتقا:
  • بازارها (Markets):کارت‌هایی که سود حاصل از عملیات‌های مختلف بازار را افزایش می‌دهند.
  • PR&Team: بهبودهای مربوط به روابط عمومی و تیم.
  • حقوقی (Legal):مجوز فعالیت در مناطق مختلف.
  • ویژه (Specials): کارت‌های ویژه با پاداش‌های منحصربه‌فرد.
  • هنگام انتخاب کارت برای ارتقاء، به نسبت هزینه به سود توجه کنید. به عنوان مثال، کارتی با قیمت ۱۰۰۰۰ سکه که ۹۵۰ سکه در ساعت می‌آورد، در حدود ۱۰ ساعت پرداخت می‌شود.

 

بخش اصلی (BOOST):

  • در این بخش می‌توانید سکه‌های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید.
  • می‌توانید با ضربه زدن روی نماد همستر، سکه کسب کنید.
  • مقدار سکه به دست آمده به سطح انرژی شما بستگی دارد.
  • می‌توانید با استفاده از بخش Boost، سطح انرژی خود را افزایش دهید.
  • همچنین می‌توانید با ارتقای مولتی تب، میزان سکه به دست آمده با هر ضربه را افزایش دهید.

اطلاعات ابتدائی پروژه همستر کامبت

تاریخ راه‌اندازی، 25 مارس 2024

سطوح بازی:

بازیکنان در سطوح مختلف برنزی، نقره‌ای، طلایی و … قرار می‌گیرند. هر سطح مزایای خاص خود را دارد.

  •  (Bronze)

سطح پایه بازی است.

  •  (Silver)

سکه‌های بیشتری از بخش Earn دریافت می‌کنید.

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 20000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 25000

 

  •  (Gold)

سکه‌های بیشتری از بخش Mine دریافت می‌کنید.

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 40000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 50000

 

  •  (Platinum)

سکه‌های بیشتری از بخش Main دریافت می‌کنید.

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 40000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 75000

 

  •  (Diamond)

به تمام مزایای سطوح قبلی دسترسی دارید.

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 60000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 100000

  • (Epic) 

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 100000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 150000

  • (Legendery)

 

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 250000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 500000

  • (Master)

 

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 500000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 1000000

  • (Grandmaster)

 

میزان جایزه کاربران تلگرام عادی 1000000

میزان جایزه کاربران تلگرام پریمیوم 2000000

 

پارتنرشیپ‌ها:

همستر کامبت با چندین پروژه ارز دیجیتال مانند Toncoin و Atomic Wallet  همکاری می‌کند. این همکاری‌ها به بازیکنان امکان می‌دهد تا سکه‌های خود را به راحتی به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنند.

لینک دعوت:

برای شروع بازی همستر کامبت، بعد ورود به بات تلگرامی این بازی که بالاتر به آن اشاره شد، می‌توانید وارد بازی شوید و با ارسال لینک بازی برای دوستانتان آن‌ها را به بازی دعوت کنید.

توجه داشته باشید به ازای معرفی هر دوست 5000 سکه به شما و دوستی که به بازی اضافه می‌شود تعلق خواهد گرفت.

نکات مهم برای بازی همستر کامبت:

  • برای کسب درآمد بیشتر، باید به طور فعال در بازی شرکت کنید و وظایف روزانه را انجام دهید.
  • با دعوت از دوستان خود به بازی، می‌توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید.
  • با ارتقای کارت‌ها و مولتی تب، می‌توانید میزان سکه به دست آمده را افزایش دهید.

ایردراپ همستر کامبت چه زمانی انجام می‌شود؟

 

تاریخ دقیق برای توزیع توکن همستر کامبت، دقیقا مشخص نیست. اما تیم همستر کامبت در بخش‌های مختلف بازی اعلام می‌کند که این برنامه به زودی اجرا می‌شود. شبکه تون بستر انتشار است اما هیچ اطلاعاتی از نحوه واریز و برداشت در دسترس نیست.

 

آیا امکان خرید همستر کامبت و فروش آن وجود دارد؟

همانطور که گفتیم این ایردراپ هنوز منتشر نشده است. لذا در حال حاضر امکان خرید و فروش همستر کامبت هم وجود ندارد. بنابراین باید تا زمان لانچ پروژه منتظر ماند.

 

خط آخر:

یکی از این روش‌های جدید ایردراپ‌ها، بازی‌های Tap-to-Earn هستند که با ضربه زدن، توکن‌های ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. بازی همستر کامبت (Hamster Combat) یکی از این بازی‌های هیجان انگیز و سرگرم‌کننده است که دارای ربات تلگرام است. همستر کامبت۱۱ روز پس از انشتار ۱ میلیون بازیکن به دست آورد.

با توجه به استقبال روزافزون کاربران از این نوع بازی‌ها و پتانسیل بالای فناوری وب تری  (web 3)، می‌توان با قاطعیت گفت که آینده‌ای روشن در انتظار بازی‌های کلیکی یا همان tap to earn تلگرام است. این بازی‌ها نه تنها راهی سرگرم‌کننده برای گذران اوقات فراغت هستند، بلکه می‌توانند به عنوان منبع درآمدی قابل اعتماد نیز مورد استفاده قرار بگیرند. احتمال این هم وجود دارد که بازی همستر کامبت به ارز همستر لیست شده در صرافی ها ربط داشته باشد بنابر این اینده ای روشن در انتظار این توکن و بازیکنانش خواهد بود.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا