اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار ارز دیجیتال

مدیر اجرایی VanEck: پرونده کلاهبرداری 2018 می‌تواند کلید تأیید ETF سولانا باشد

 تحلیل‌گران معتقدن که تاییدیه ETF سولانا در حال حاضر بعیده، اگرچه رئیس دارایی‌های دیجیتال VanEck نظر دیگه‌ای داره و معتقده که SOL دقیقاً مانند بیت‌کوین و اتر یک کالا هست. برخی از دارایی‌های رمزنگاری ممکنه به عنوان اوراق بهادار در بازارهای اولیه عمل کنن، اما بیشتر شبیه کالا در بازارهای ثانویه رفتار می‌کنن. سیگل، مدیرعامل VanEck به یک پرونده شش ساله که اکنون بسته شده و علیه My Big Coin، یک شرکت تقلبی پرداخت‌های رمزنگاری شده بود اشاره کرد. کمیسیون کالاها، معاملات آتی و تجارت، در سال 2018 بنیان‌گذاران این شرکت رو به فروش تقلبی توکن «My Big Coin» و دروغ گفتن در مورد استفاده و ارزش اون متهم کرد و گفت که این کمپانی قانون بورس کالا رو نقض کرده.
متهمان با این استدلال که توکن (MBC) کالا نیست، تلاش کردن تا پرونده رو به نفع خودشون پیش ببرن، چون قراردادهای آتی که توسط کمیسیون کالا به اون اشاره شده بود، در این پروژه وجود نداشت.
با این حال، قاضی این استدلال رو رد کرد و خاطرنشان کرد که My Big Coin یک “ارز مجازیه”. این برای CFTC کافی بود تا ادعا کنه MBC یک کالا هست و اجازه داد تا پرونده پیش بره. بنیانگذار این شرکت بعداً توسط هیئت منصفه فدرال در سال 2022 محکوم به 100 ماه زندان و جریمه 7.6 میلیون دلاری شد. سیگل افزود همین منطق می‌تونه در مورد دارایی‌های دیجیتالی مانند Solana اعمال بشه و در آینده مقررات ETF رو شکل بده.

پانیذ سیفی

ژنتیک خوندم و تحقیق در دنیای علم و تکنولوژی همیشه برام هیجان‌انگیز بوده. از سال 2019 با دنیای بلاکچین آشنا شدم و از 2021 شروع به کار در این حوزه کردم، به عنوان نویسنده و محقق در حوزه کریپتو و ایده‌پرداز برای پروژه‌های متاورس. این دنیا موجب آشنایی با توانمندی‌های جدیدی در وجودم شد و من و با خودم بیشتر آشنا کرد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا