اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین بعد از چهار ماه 5 رقمی شد!

ارز دیجیتال بیت کوین امروز توانست برای اولین بار در سال 2020 به قیمت 10,000 دلار دست پیدا کند. این رمز ارز از اکتبر سال گذشته به این سطح دست نیافته بود.

طبق اطلاعات به دست آمده از کوین بیس ارز دیجیتال بیت کوین در ساعت 3 بامداد امروز ( به وقت ساعت هماهنگ جهانی ) موفق شد به سطح 10,000 دلار برسد ولی بلافاصله به محدوده 9,975 دلار بازگشت. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا پس از حدود 4 ماه دوباره موفق شد به قیمت 5 رقمی دست یابد.

ارز دیجیتال بیت کوین

در این مدت  بیت کوین بیشتر در محدوده 6,400 دلار در دسترس علاقمندان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گرفت و در ماه ژانویه توانست افزایش قیمت 35 درصدی را تجربه کند.

معامله‌گران ارز دیجیتال بیت کوین انتظار چنین حرکت بزرگی را داشتند و یکی از تحلیل‌گران برتر این بازار به نام فلیپ فلیپ ( flip flip ) نیز پیش از 9,550 دلار به عنوان سطح حمایت یاد کرده بود.

از طرفی متی گرینسپن ( Mati Greenspan ) نیز اشاره کرد:

این اولین باری نیست که ارز دیجیتال بیت کوین به محدوده بالای 10,000 دلار دست پیدا می‌کند و به احتمال زیاد آخرین بار هم نخواهد بود ولی این اولین باری است که ارزش‌گذاری بر اساس عوامل فاندامنتال خود شبکه انجام می‌شود.

بیت کوین

آلت کوین ها

در حال حاضر ارزش کل بازار مالی ارزهای رمز نگاری شده چیزی حدود 283.9 میلیارد دلار است و بیت کوین حدود 63.5 درصد از کل این بازار را از آن خود کرده است.  در میان آلت کوین ها ارز دیجیتال اتریوم ( Ether ) با افزایش قیمت 2.27 درصدی از مرز 225 دلار گذشت و قیمت ایاس ( Eos )  نیز 8.27 درصد افزایش یافت. بیت کوین اس وی هم با تجربه افزایش قیمت 24.24 درصدی خود به 365 دلار رسید.

طی هفته جاری بیشتر ارزهای دیجیتال موفق به ثبت افزایش قیمت قابل توجهی ( حدود 25 درصد ) شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا