اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار بیت کوین

سقوط ۱۰ درصدی بیت‌کوین پس از پست عجیب مایکل سیلور

طبق گزارشی از U.Today، بیت‌کوین پس از انتشار یک پست عجیب توسط مایکل سیلور، بنیان‌گذار MicroStrategy، بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است. این پست واکنش‌های متفاوتی در جامعه رمزارز به دنبال داشت و برخی آن را عامل روانی در افت قیمت بیت‌کوین می‌دانند.
مایکل سیلور، که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان بیت‌کوین شناخته می‌شود، اخیراً پستی منتشر کرد که باعث سردرگمی و واکنش‌های منفی در بازار شد.
پس از این پست، بیت‌کوین با کاهش شدید مواجه شد و بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.
برخی کاربران این پست را به عنوان یک شوخی یا پیام نامفهوم تلقی کردند، اما تأثیر آن بر بازار غیرقابل انکار است.
پست مایکل سیلور، با وجود آنکه مشخص نیست چه هدفی پشت آن بوده، باعث واکنش‌های منفی در بازار شد. این اتفاق نشان‌دهنده حساسیت بازار رمزارز به اظهارات و حرکات چهره‌های برجسته است، به‌ویژه زمانی که از حمایت‌کنندگان اصلی بیت‌کوین باشند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا