اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

سرمایه‌گذاری استراتژیک نهنگ بیت‌کوین: ۲۰۰ BTC جدید و سود ۱۸۱ میلیون دلاری

یک سرمایه‌گذار بزرگ بیت‌کوین (نهنگ) به تازگی ۲۰۰ BTC به ارزش ۱۲.۵۶ میلیون دلار به پرتفوی خود افزوده است. این سرمایه‌گذار با زمان‌بندی عالی در خریدهای خود، به‌ویژه قبل از رویدادهای مهمی مانند تأسیس ETF بیت‌کوین، به سودی چشمگیر دست یافته و تاکنون حدود ۱۸۱ میلیون دلار از معاملات بیت‌کوین سود کرده است.

این نهنگ، در دوره‌های کم نوسان، ۶۰۰۰ BTC را به قیمت ۲۶,۴۲۹ دلار خریداری کرد و سپس ۲۰۰۰ BTC دیگر را قبل از راه‌اندازی ETF با قیمت ۴۴,۳۸۱ دلار خرید. این اقدامات نشان‌دهنده درک عمیق او از زمان‌بندی بازار و رویدادهای کلیدی است.

در مارس گذشته، او ۱۵۰۰ BTC را در اوج قیمت به قیمت میانگین ۶۸,۳۹۸ دلار فروخت و ۱۰۲.۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد. در حال حاضر، این نهنگ حدود ۲,۶۱۵ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۱۶۵ میلیون دلار در اختیار دارد و به‌عنوان یکی از سودآورترین فعالان بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا