اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

رونق درآمدی ترون در سه‌ماهه سوم 2024، رشد 6% در میان افزایش میم کوین ها

در سه‌ماهه سوم 2024، درآمد ترون با 6% افزایش به 151.2 میلیون دلار رسید که این رشد عمدتاً به دلیل رونق ارزهای میمی و راه‌اندازی پلتفرم SunPump بود. این رقم نسبت به سه‌ماهه قبل 29% افزایش یافته است.

از 16 تا 31 آگوست، بیش از 270.3 میلیون TRX (حدود 42 میلیون دلار) سوزانده شد که تقریباً 27% از درآمد ترون را تشکیل می‌دهد. در این میان، در تاریخ 21 آگوست، مقدار TRX سوزانده شده به 34.7 میلیون رسید که رکورد جدیدی برای ترون بود.

افزایش فعالیت در DeFi

حجم روزانه معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) با 150% افزایش به بالاترین سطح از سال 2022 رسید و میانگین روزانه حجم معاملات در SUN V2 به 27.9 میلیون دلار افزایش یافت.

استفاده پایدار از استیبل‌کوین‌ها

بازار استیبل‌کوین‌ها در ترون به‌طور مداوم در حال رشد است و در سه‌ماهه سوم، سرمایه بازار استیبل‌کوین‌ها با 3% افزایش به 59.97 میلیارد دلار رسید. USDT با 98% سهم بازار، همچنان بر بازار استیبل‌کوین‌ها در ترون تسلط دارد.

این نتایج نشان‌دهنده‌ی تأثیر مثبت روندهای جدید در بازار ارزهای دیجیتال بر عملکرد ترون است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا