اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بلاک‌ چین

رشد چشمگیر بلاک‌چین TON در صدر جدول افزایش تراکنش‌ها

طبق آخرین داده‌ها، بلاک‌چین‌های برجسته در حال نمایش رشد قابل توجهی در حجم تراکنش‌های سالانه (YoY) هستند. گزارش Swapspace نشان می‌دهد که بلاک‌چین Open Network (TON) با افزایش ۲۴۹۲ درصدی در حجم تراکنش‌ها، در صدر این فهرست قرار دارد و تاکنون ۲۴۱ میلیون تراکنش انجام داده است.

۱۰ بلاک‌چین‌های برتر بر اساس رشد تراکنش‌ها:
1. TON: +۲۴۹۲%
2. NEAR: +۹۹۷%
3. Injective: +۲۶۱%
4. Axelar: +۱۸۱%
5. Avalanche: +۱۴۵%

بلاک‌چین NEAR نیز با ۹۹۷ درصد رشد، در جایگاه دوم قرار دارد و این افزایش به دلیل پذیرش و یکپارچگی‌های بیشتر در اکوسیستم NEAR است. همچنین، Injective با ۲۶۱ درصد افزایش، به رشد خود در جامعه مالی غیرمتمرکز ادامه می‌دهد.

بلاک‌چین‌های Axelar و Avalanche نیز با افزایش‌های ۱۸۱ و ۱۴۵ درصدی، به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند و هر کدام به دلیل قابلیت‌های خاص خود در حوزه ارتباطات بین زنجیره‌ای و قراردادهای هوشمند سریع، توجه‌ها را جلب کرده‌اند.

در میان دیگر بلاک‌چین‌ها می‌توان به Stacks، Polkadot، Gnosis، Celo و Arbitrum اشاره کرد که هر کدام افزایش تراکنش‌هایی بین ۱۱۹ تا ۱۴۰ درصد را تجربه کرده‌اند. این روند نشان‌دهنده تنوع روزافزون در صنعت بلاک‌چین است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا