اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

رشد شگفت‌انگیز ETFهای بیت‌کوین، ۲۰ میلیارد دلار در کمتر از یک سال

صندوق های ETF بیت‌کوین در کمتر از یک سال به ۲۰ میلیارد دلار دارایی رسیدند و این در حالی است که ETFهای طلا برای رسیدن به این رقم پنج سال زمان نیاز داشتند. این رشد بی‌سابقه، به‌ویژه به خاطر تقاضای مؤسسات سرمایه‌گذاری است که در یک هفته اخیر، ۱.۶ میلیارد دلار به ۱۱ ETF بزرگ بیت‌کوین وارد کرده‌اند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ETFهای بیت‌کوین در دو سال آینده ممکن است از ETFهای طلا در مجموع دارایی‌ها پیشی بگیرند. این نشان‌دهنده پذیرش بیشتر بیت‌کوین به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری است و نشان می‌دهد که مؤسسات مالی بزرگ مانند بلک‌راک و فیدلیتی به سمت سرمایه‌گذاری در این دارایی دیجیتال روی آورده‌اند.

در حال حاضر، ETFهای طلا دارای ۵۰ میلیارد دلار دارایی هستند، اما با سرعت بالای رشد بیت‌کوین، احتمال پیشی‌گیری آن‌ها از ETFهای طلا وجود دارد. عواملی مانند انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در ایالات متحده نیز می‌تواند بر گسترش آینده این بازار تأثیر بگذارد.

سرمایه‌گذاران همچنان به بازار بیت‌کوین علاقه‌مندند و پیش‌بینی می‌شود که اگر شرایط سیاسی به نفع دارایی‌های دیجیتال باشد، بیت‌کوین مجدداً به رکورد ۷۳,۸۰۰ دلار خود بازگردد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا