اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

رشد اکوسیستم Chainlinkt شرکای کلیدی در بازی، DeFi و بانکداری

تأثیر Chainlink در دنیای مالی به‌واسطه همکاری‌های استراتژیک در حال گسترش است. این پلتفرم اوراکل غیرمتمرکز با شرکای مهمی در زمینه‌های مختلف همکاری کرده است.

شرکای کلیدی Chainlink
در بخش بازی، همکاری سونی با Soneium، که بر روی بلاک‌چین اتریوم لایه ۲ ساخته شده، به استفاده از پروتکل CCIP و داده‌های زنده Chainlink کمک می‌کند. در بخش DeFi، همکاری با Aave Labs به تأمین قیمت‌های امن و تسهیل وام‌دهی بین زنجیره‌ای کمک می‌کند.

در بانکداری، ANZ از CCIP برای تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی و توکن‌سازی دارایی‌ها استفاده می‌کند. همچنین، همکاری Chainlink با CitiBank در حال تغییر آینده مالی جهانی و ایجاد مقیاس‌پذیری DeFi برای بانکداری سنتی است.

افزایش قیمت LINK
قیمت ارز دیجیتال LINK در هفته‌های اخیر به ثبات رسیده و به ۱۱.۰۲ دلار رسیده است. با افزایش حجم معاملات، علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز نیز افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار Chainlink تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا