اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار بیت کوین

دارایی سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت‌کوین از 10 میلیارد دلار فراتر رفت

برای اولین بار، سرمایه تحقق‌یافته دارندگان بلندمدت از 10 میلیارد دلار فراتر رفت که این نشون‌دهنده اعتماد اون‌ها به آینده بلندمدت بیت‌کوینه. اما تحلیل‌گران بازار نسبت به سطوح حساس قیمت هشدار دادن و عنوان کردن که در صورت کاهش بیشتر، بیت‌کوین ممکنه به سطح زیر ۵۰ هزار دلار ریزش کنه.
دارندگان بلندمدت افرادی هستن که بیت‌کوین رو بیش از 155 روز هولد کردن و زمانی که از 155 روز عبور کنه، احتمال فروش به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکنه چون این دارندگان در نوسانات کوتاه‌مدت بازار کمتر به فروش می‌پردازن. با این حال، کاهش فعلی قیمت نشون می‌ده که بازار همچنان در معرض فشار نزولی قرار داره و سرمایه‌گذاران باید برای نوسانات بیشتر آماده باشن. قیمت فعلی بیت‌کوین حدود 8 درصد کمتر از میانگین 64490 دلاری هست که دارندگان بلندمدت برای خرید بیت‌کوین پرداخت می‌کنن.

پانیذ سیفی

ژنتیک خوندم و تحقیق در دنیای علم و تکنولوژی همیشه برام هیجان‌انگیز بوده. از سال 2019 با دنیای بلاکچین آشنا شدم و از 2021 شروع به کار در این حوزه کردم، به عنوان نویسنده و محقق در حوزه کریپتو و ایده‌پرداز برای پروژه‌های متاورس. این دنیا موجب آشنایی با توانمندی‌های جدیدی در وجودم شد و من و با خودم بیشتر آشنا کرد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا