اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار بیت کوین

حرکت احتمالی بیت‌کوین پس از انتشار داده‌های شغلی آمریکا؛ احتمال کاهش ۱.۲۵ درصدی نرخ بهره فدرال رزرو

بر اساس گزارشی از Coingape، داده‌های جدید شغلی آمریکا باعث شده است تا بیت‌کوین به یک نقطه حساس نزدیک شود. این داده‌ها باعث تقویت انتظارات برای کاهش ۱.۲۵ درصدی نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان سال شده است. به دلیل این احتمال، بازارهای مالی و به‌ویژه بازار رمزارزها، چشم به تغییرات سیاست‌های پولی فدرال رزرو دوخته‌اند. این تغییرات می‌تواند باعث تقویت بیشتر قیمت بیت‌کوین شود و ممکن است شاهد جهش قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

نکات کلیدی:
– انتشار داده‌های شغلی باعث افزایش امیدها برای کاهش نرخ بهره.
– احتمال کاهش ۱.۲۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو.
– بیت‌کوین در آستانه شکستن یک مقاومت مهم قیمتی.
– تأثیر مستقیم تغییرات نرخ بهره بر بازار رمزارز.

این گزارش نشان می‌دهد که تصمیمات فدرال رزرو و داده‌های اقتصادی آمریکا، می‌تواند تعیین‌کننده‌ی مسیر آینده‌ی بیت‌کوین و دیگر رمزارزها باشد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا