اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
آموزش ارز دیجیتالبازی های ایردراپ ارز دیجیتال

توکن ایکس امپایر کی لیست میشود ؟ تاریخ عرضه ارز X Empire در صرافی ها

بازی ایکس امپایر  (X Empire) به‌تازگی به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تلگرامی دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این بازی که در ابتدا تحت عنوان ماسک امپایر شناخته می‌شد، اکنون با تغییر نام و ارتقاء مکانیزم‌های بازی، در آستانه عرضه توکن بومی خود قرار دارد.

دستاوردهای بازی ایکس امپایر

ایردراپ ایکس امپایر با الهام از ایلان ماسک و بر بستر بلاکچین TON تابستان امسال راه‌اندازی شد و پس از جذب ۴۸ میلیون بازیکن، فاز استخراج توکن‌های بومی خود را در ۱۰ مهر به پایان رساند. بازیکنان تا هفته دوم مهر فرصت داشتند برای ارتقاء شخصیت‌ها و خرید آیتم‌ها از توکن‌های استخراج‌شده استفاده کنند و حالا فاز ماینینگ به پایان رسیده است.

اکنون بازی وارد فاز جدیدی شده و انتظار می‌رود که ایردراپ توکن‌ها به‌زودی آغاز شود. تاکنون ۵۷۰ هزار ووچر NFT توسط کاربران ساخته شده که برای معاملات پری‌مارکت قابل استفاده خواهد بود. ایکس امپایر نیز همانند بازی‌های دیگری مثل کتیزن، راکی ربیت و همستر کامبت در مسیر توزیع توکن‌های خود قرار دارد. لازم به ذکر است که پس از لیست شدن این توکن در اولین صرافی معتبر بین‌المللی، به‌طور همزمان در دیگر صرافی‌های معتبر نیز قابل معامله خواهد بود.

ایکس امپایر کی لیست میشود؟

ایکس امپایر با فاز ماینینگ خود توانسته است موفقیت‌های چشمگیری کسب کند. این بازی در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی تبدیل شد. برخی از دستاوردهای این پروژه عبارتند از:

  • جذب بیش از ۴۸ میلیون کاربر در کمتر از ۳ ماه
  • مشارکت بیش از ۱۸ میلیون آدرس کیف پول دیجیتال
  • ضرب بیش از ۵۷۰ هزار ووچر NFT برای شرکت در ایردراپ توکن ایکس

توزیع توکن‌های ایکس ایکس امپایر

در فاز نخست توزیع، ۷۰ درصد از کل توکن‌های ایکس امپایر به کاربران اختصاص خواهد یافت. این توکن‌ها بین کسانی که در فاز ماینینگ شرکت کرده‌اند، توزیع می‌شود. در این ایردراپ، کاربران با توجه به مشارکت و فعالیت‌هایشان در بازی، سهم خود از توکن‌ها را دریافت می‌کنند. همچنین ووچرهای ضرب‌شده در این فاز، امکان معاملات پیش از عرضه را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

معیارهای ایردراپ ایکس امپایر

تیم توسعه‌دهنده ایکس امپایر معیارهای اصلی برای شرکت در ایردراپ را به شرح زیر اعلام کرده است:

  1. تعداد دوستان دعوت‌شده به بازی
  2. میزان سود (پرافیت) در ساعت
  3. تعداد تسک‌های تکمیل‌شده در بازی

این معیارها نشان‌دهنده میزان ارزش افزوده‌ای است که هر کاربر برای جامعه ایکس امپایر ایجاد کرده است و سهمی که در ایردراپ دریافت می‌کند به این معیارها وابسته است.

تاریخ عرضه توکن ایکس امپایر

با اتمام فاز ماینینگ، طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها، ایردراپ توکن ایکس امپایر انتظار می‌رود تا قبل از تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ انجام شود. همچنین، لیست شدن توکن ایکس در صرافی‌های ارز دیجیتال پیش از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. این تاریخ‌ها برای کاربران و سرمایه‌گذاران این بازی تلگرامی بسیار مهم است و بسیاری از افراد مشتاقانه منتظر عرضه توکن ایکس هستند تا به بازار معاملات ارزهای دیجیتال وارد شود.

قیمت پیش‌بینی شده توکن ایکس

پیش‌بینی می‌شود قیمت اولیه توکن ایکس امپایر بین ۰.۴۷ تا ۰.۵۵ دلار در صورت وجود عرضه در گردش ۱ میلیارد توکن باشد. اگر تعداد توکن‌های در گردش به ۱۰ میلیارد برسد، قیمت ممکن است بین ۰.۰۴۷ تا ۰.۰۵۵ دلار نوسان کند. این پیش‌بینی بر اساس موفقیت‌های مشابه پروژه‌های MemeFi انجام شده است.

نتیجه‌گیری

بازی ایکس امپایر، که با فاز ماینینگ خود توانسته است بیش از ۴۸ میلیون کاربر را جذب کند، اکنون در آستانه عرضه توکن و ایردراپ خود قرار دارد. تاریخ عرضه توکن ایکس امپایر تا اواخر اکتبر ۲۰۲۴ اعلام شده است و کاربران مشتاقانه منتظر نقد کردن ایکس امپایر هستند. برای کسانی که در فاز ماینینگ شرکت کرده‌اند، اکنون بهترین زمان برای آماده‌سازی کیف پول‌ها و جایگاه خود در ایردراپ است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا