اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

بیت‌کوین در آستانه رکوردشکنی: مقاومت ۶۹ هزار دلار در پیش

بیت‌کوین در روز جمعه به بالاترین قیمت خود از اواخر جولای رسید و تنها ۲ دلار با شکستن مرز ۶۹,۰۰۰ دلار فاصله داشت. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال صعود است و ارزش کل این بازار به ۲.۳۵ تریلیون دلار رسیده که ۲.۶۳ درصد افزایش در یک روز را نشان می‌دهد.

در ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، بیت‌کوین به قیمت ۶۸,۹۹۸ دلار رسید. این ارز دیجیتال پس از تثبیت حمایت در حدود ۶۶,۶۰۰ دلار، از مرز ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کرد و اکنون در بازه ۶۸,۵۰۰ تا ۶۹,۰۰۰ دلار تثبیت شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین ۲.۶ درصد در برابر دلار افزایش یافته و در طول یک هفته، ۹.۱ درصد رشد کرده است.

در ساعت ۴:۳۳ بعد از ظهر، بیت‌کوین با قیمت ۶۸,۴۹۳ دلار در حال معامله است. علیرغم نشانه‌های مختلط فنی، میانگین‌های متحرک به شدت صعودی هستند و میانگین‌های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه روند مثبت را نشان می‌دهند.

این افزایش قیمت موجب مایع‌سازی ۱۱۳.۸۱ میلیون دلار از موقعیت‌های شورت در بازار ارزهای دیجیتال شده که ۲۴.۰۱ میلیون دلار آن مربوط به بیت‌کوین و ۱۵.۹۳ میلیون دلار مربوط به اتریوم است. در کل، حدود ۳۷,۸۷۸ تاجر در این فرآیند مایع‌سازی شدند. در حال حاضر، بیت‌کوین تنها ۶.۹ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود در ۱۴ مارس است که نزدیک به ۷۴,۰۰۰ دلار بود.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا