اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

بیت‌کوین در آستانه رشد: موانع و چشم‌اندازها

بیت‌کوین (BTC) با عبور از مرز ۶۶,۰۰۰ دلار، امیدها برای ماه «آپتوبَر» را افزایش داد. اما دو هفته بعد، رشد BTC از پیش‌بینی‌ها عقب مانده است. در حالی که عرضه پول M2 در حال افزایش است، قیمت بیت‌کوین هنوز نتوانسته به سطح مورد انتظار برسد.

با وجود اینکه BTC ممکن است برای یک رالی بزرگ آماده باشد، موانعی نیز وجود دارد. در سه‌ماهه گذشته، قیمت بیت‌کوین در حال نوسان بوده و در عین حال، عرضه جهانی M2 به خصوص پس از سیاست‌های تسهیل کمی فدرال رزرو آمریکا ادامه داشته است. در ۲۰۲۴، عرضه پول M2 از آوریل از ۱۰۳ تریلیون به بیش از ۱۰۷ تریلیون دلار افزایش یافته است.

بیت‌کوین همچنان آماده است تا از الگوی نزولی خارج شود و این نشانه‌ای از شروع بازار صعودی واقعی است. اگرچه برخی تاجرها به این حرکت‌های اخیر به عنوان تله‌ی گاوی نگاه می‌کنند. انتظار می‌رود BTC در کوتاه‌مدت از سطوح پایین‌تر آزمایش کند و احتمالاً به بالای ۷۰,۰۰۰ دلار برسد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، هیجان بیشتری به بازار وارد خواهد شد. بر اساس نمودار رنگین، BTC هنوز در ناحیه خرید و انباشت قرار دارد و این چرخه تا کنون نوسانات کمتری را تجربه کرده است. روایت «هاوینگ» نیز به عنوان یک منبع انتظارات برای ادامه بازار صعودی تا ۲۰۲۵ مطرح است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا