اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار اتریوم

برداشت ۱۴ میلیون دلار اتریوم توسط Metalpha؛ انتقال ۱۲.۹ میلیون دلار به صرافی بایننس

بر اساس گزارش Blockchain Reporter، شرکت Metalpha به تازگی تصمیم به برداشت ۱۴ میلیون دلار اتریوم از پلتفرم‌های مختلف گرفته است و از این مبلغ، ۱۲.۹ میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است. این اقدام می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر بازار اتریوم و نقدینگی در صرافی بایننس داشته باشد.
شرکت Metalpha به طور کلی ۱۴ میلیون دلار اتریوم برداشت کرده است، که نشان‌دهنده تغییرات عمده در استراتژی سرمایه‌گذاری یا نقدینگی این شرکت است.
از این مبلغ، ۱۲.۹ میلیون دلار به صرافی بایننس منتقل شده است، که ممکن است تأثیراتی بر حجم معاملات و نقدینگی در این صرافی داشته باشد.
این انتقال بزرگ می‌تواند به تغییرات در قیمت و نقدینگی اتریوم منجر شود و توجه بازار را به خود جلب کند.
برداشت و انتقال عمده اتریوم توسط Metalpha به بایننس می‌تواند نشان‌دهنده تغییرات استراتژیک یا نیاز به نقدینگی در این شرکت باشد و تأثیرات قابل توجهی بر بازار اتریوم و فعالیت‌های صرافی بایننس داشته باشد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا