اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار اتریوم

انتقال 96.9 میلیون دلار اتریوم توسط بنیاد اتریوم

در 23 آگوست 2024، بنیاد اتریوم با انتقال 35000 اتریوم، به ارزش تقریبی 96.9 میلیون دلار بر اساس نرخ فعلی اتر، تراکنش قابل توجهی انجام داد و وجوه به یک آدرس در صرافی کراکن منتقل شد. این تراکنش با انتقاداتی از سوی جامعه کریپتو همراه شد و نگرانی‌هایی رو در خصوص شفافیت این بنیاد ایجاد کرد. با این حال، مدیر اجرایی بنیاد توضیح داد که این انتقال صرفاً بخشی از “فعالیت‌های مدیریت خزانه” این موسسه است و افزود که این بنیاد بودجه‌ای بالغ بر 100 میلیون دلار در سال داره که عمدتاً شامل کمک‌های بلاعوض و حقوقه که برخی از افراد فقط می‌تونن به صورت فیات اون رو بپذیرن.
او عنوان کرد که امسال به دلیل پیچیدگی‌های نظارتی به ما توصیه شد که هیچ‌گونه فعالیت خزانه‌داری انجام ندیم و به این دلیل نتونستیم طرح رو از قبل به اشتراک بگذاریم اما از اینجا به بعد فروش برنامه‌ریزی شده و تدریجی خواهد بود.

پانیذ سیفی

ژنتیک خوندم و تحقیق در دنیای علم و تکنولوژی همیشه برام هیجان‌انگیز بوده. از سال 2019 با دنیای بلاکچین آشنا شدم و از 2021 شروع به کار در این حوزه کردم، به عنوان نویسنده و محقق در حوزه کریپتو و ایده‌پرداز برای پروژه‌های متاورس. این دنیا موجب آشنایی با توانمندی‌های جدیدی در وجودم شد و من و با خودم بیشتر آشنا کرد...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا