اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
از اکسکوینو چه خبر؟

امکان خرید با اعتبار تالی در اکسکوینو فراهم شد

شرکت آپسان یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اعتباری با نام تجاری تالی به کاربران خود، و بصورت BNPL می باشد که جایگاه خوبی در میان شرکتهای ارائه دهنده این مدل خدمات به دلیل تعداد مشتریان،زیرساختهای استفاده شده،ابزارهای پرداخت و مدل پرداخت دارد.

صرافی رمز ارزی اکسکوینو هم اولین صرافی رمز ارزی در ایران بوده و در میان صرافیهای فعال در این حوزه در ایران ،جایگاه خوبی را دارا می باشد. با همکاری این دو شرکت، تمامی افراد دارای اعتبار تالی می توانند از اکسکوینو و از طریق درگاه پرداخت اعتباری تالی، نسبت به انجام فرآیند خرید رمز ارز استفاده نمایند.

این مدل خرید باعث کنترل محسوس ارزش دارایی نسبت کاربر خواهد شد. در ادامه همکاری با تالی، خبرهای خوبی خواهیم داشت.

همکاری جدید آپسان و اکسکوینو برای ارائه خدمات اعتباری و رمزارزی

 

در یک حرکت تحول‌آفرین، پلتفرم اعتباری آپسان و صرافی رمز ارز اکسکوینو با هدف گسترش بازارهای مالی دیجیتال و ارتقای خدمات اعتباری و رمزارزی در ایران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این همکاری استراتژیک، به کاربران آپسان این امکان را می‌دهد که از اعتبار خود برای خرید و معامله رمز ارزها در پلتفرم اکسکوینو استفاده کنند و بازپرداخت آن‌ را پس از یک دوره زمانی مشخص انجام دهند. این توافق نه تنها باعث دسترسی بیشتر کاربران به خدمات مالی نوین می‌شود، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا از مزایای سرمایه‌گذاری در دنیای رمز ارزها بهره‌مند شوند.

آپسان به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات اعتباری (لندتک) و اکسکوینو به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های رمز ارز کشور، با این همکاری به دنبال ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کاربران خود هستند. این اقدام نشان‌دهنده تعهد این دو مجموعه به نوآوری و ارتقای تجربه کاربری در حوزه‌های مالی و دیجیتال است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا