اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

افزایش ETFهای بیت‌کوین، احتمال برتری بر ETFهای طلا

کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند که ETFهای بیت‌کوین در چند سال آینده ممکن است از ETFهای طلا پیشی بگیرند، زیرا ETFهای بیت‌کوین از زمان راه‌اندازی در ژانویه بیش از ۲۰ میلیارد دلار ورودی خالص جذب کرده‌اند. این رقم به‌عنوان سریع‌ترین رشد در تاریخ ETFها ثبت شده و نشان‌دهنده افزایش علاقه و پذیرش بیت‌کوین در دنیای سرمایه‌گذاری است.

نیت گراچی، رئیس موسسه ETF، اشاره کرده است که با وجود دو دهه برتری طلا، ETFهای بیت‌کوین به سرعت در حال نزدیک شدن به این بازار هستند. به‌علاوه، BlackRock و دیگر شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری شاهد ورودی‌های قابل توجهی به ETFهای خود بودند، که نشان‌دهنده اعتماد فزاینده سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین است.

تحقیقات نشان می‌دهد که ۶۲٪ از سرمایه‌گذاران میلیونی قصد دارند در سال آینده بخشی از سبد خود را به دارایی‌های دیجیتال اختصاص دهند. این روند، به‌ویژه در بین نسل‌های جوان‌تر، نشان‌دهنده افزایش علاقه به رمزارزها به‌عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری معتبر است.

با افزایش تقاضا برای ETFهای بیت‌کوین و تأثیر آنها بر بازار کلی، این محصولات نقش کلیدی در شکل‌گیری آینده سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی ایفا خواهند کرد و به‌عنوان وسیله‌ای مقرراتی برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و نهادی جذابیت دارند.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا