اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار اتریوم

پیشنهاد ویتالیک برای کاهش حداقل وثیقه اعتبارسنجی اتریوم از ۳۲ به ۱ ETH

ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، پیشنهاد داده است که حداقل وثیقه برای اعتبارسنجی اتریوم از ۳۲ ETH به ۱ ETH کاهش یابد. این تغییر به منظور تسهیل مشارکت افراد در استیکینگ و افزایش غیرمتمرکز بودن شبکه ارائه شده است.

نکات کلیدی:

کاهش حداقل وثیقه: این پیشنهاد به افراد کوچک‌تر و استیکرهای انفرادی این امکان را می‌دهد که به شبکه بپیوندند.
ویژگی “قطعیت تک‌حلقه‌ای”: برای افزایش سرعت تأیید بلوک‌ها و کاهش زمان نهایی‌سازی از ۱۵ دقیقه به حدود ۱۲ ثانیه پیشنهاد شده است.
تأثیر بر غیرمتمرکزسازی: با کاهش حداقل وثیقه، تعداد اعتبارسنج‌ها افزایش می‌یابد و این موضوع می‌تواند به کاهش تمرکز استیکینگ کمک کند.

این پیشنهاد می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی دسترسی به استیکینگ را بهبود بخشد و هزاران اعتبارسنج جدید را به شبکه جذب کند. با این حال، برای اطمینان از پایداری شبکه، نیاز به آزمایش و تحقیق گسترده‌ای دارد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا