اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز داگز در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش داگز
اخبار ارز دیجیتال

نظرات مثبت رئیس بانک مرکزی روسیه درباره آینده ارز دیجیتال

نظرات مثبت رئیس بانک مرکزی روسیه درباره آینده ارزهای دیجیتال

اخبار ارزهای دیجیتال و تاثیرات آن بر استراتژی های خرید و فروش ارز دیجیتال

دنیای ارزهای دیجیتال همواره از ابتدای پیدایش و ظهور خود در بازارهای جهانی، تأثیرات مستقیمی را از اتفاقات و فعل و انفعالات جهانی، پذیرفته است که تأثیرات هر یک از این موارد، باعث تغییر جهت حرکتی و ایجاد نوسانات قیمتی جدید در بازار رمز ارز ها شده است. در حال حاضر نیز که تقریباً چندین سال از حضور بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهانی می‌‏گذرد، این بازار همچنان تحت تأثیر حواشی و اتفاقات صورت گرفته در دنیاست.

به طوری که حتی یک اظهار نظر مثبت و یا منفی صورت گرفته نیز می‏‌تواند باعث ایجاد نوساناتی این بازار گردد. از این رو سرمایه‏ گذارانی که در بازار ارزهای دیجیتال، در حال فعالیت هستند، همواره باید  در استراتژی‏‌های سرمایه ‏گذاری و خرید و فروش ‏های خود، اخبارهای جهانی و اظهار نظرهای مختلف صورت گرفته نسبت به آن را با جدیت دنبال نموده و تاثیرات آن بر بازار ارزهای رمزنگاری شده  را در نظر داشته باشند . چرا که اساس نوسانات صورت گرفته در بازار در این راستا بوده و اگر سرمایه‏ گذار بتواند این اخبار را به خوبی دنبال کرده و خرید و فروش ‏های خود را نیز با آن‏‌ها، هم سو نماید، به قطع یقین موفق به کسب سود قابل توجهی از بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

رئیس بانک مرکزی روسیه و نگاه مثبت به آینده ارزهای دیجیتال

با این مقدمه قصد داریم، یکی از اظهار نظرهای اخیر و مهم منتشر شده در مورد ارزش و اهمیت بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم. این خبر منتشر شده، مربوط به اظهار نظر یک مقام مطرح در روسیه است.  آقای ” Herman Gref “،  رئیس بانک مرکزی روسیه و همچنین وزیر سابق اقتصاد کشور روسیه، در مورد رمزارزها  اظهار نظرهای مثبتی را ارائه داده است.

وی این چنین بیان نموده‌‏است که در حال حاضر رمزارزها  توانسته‌‏اند که خود را به خوبی در بازارهای جهانی مطرح نمایند و علاقه‏‌ی بسیاری از افراد را در راستای کاربردشان، به خود جلب نمایند. البته در عین حال آقای ” Herman Gref “، بر این باور است که بازار ارزهای دیجیتال هنوز به تازگی خود را شناسانده و مطرح نموده است و هنوز راه طولانی‏‌ای برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در سطح جهانی دارد. به عقیده‏‌ی وی، بازار ارزهای دیجیتال به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد که به یک حالت بلوغ نسبی برسد و سپس تثبیت شود.

ارزهای دیجیتال ، تنها روش پرداخت و تراکنش های مالی در ده سال آینده از دید Herman Gref

البته بیش‏تر امیدواری آقای ” Herman Gref “، به رمزارزها به صورت دراز مدت و در طی چندین سال آینده می‌‏باشد.ایشان  در ادامه‌‏ افزودند که در حال حاضر کشورهای زیادی با ارزهای دیجیتال به مخالفت برخاسته‌‏اند و نواقص زیادی را برای آن مطرح نموده اند. ولی باید توجه داشت که در طول حداکثر 10 سال آینده، دیگر هیچ کشوری با استفاده و کاربرد رمزارزها مخالف نخواهد بود و تقریباً تمامی نواقص و ضعف‏‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال نیز رفع خواهند شد و آن موقع است که دیگر در دنیا ارز های دیجیتال به عنوان تنها روش اصلی و مورد استفاده در تراکنش‏‌های مالی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حال با توجه به اظهار نظرهای مثبت این مقام ارشد در نظام اقتصادی روسیه، انتظار می‏رود که یک موج اعتماد مثبت در روسیه و حتی سراسر دنیا، نسبت به ارزهای دیجیتال شکل بگیرد و از این پس شاهد تأثیرات مثبتی در رونق بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

سایت اکسکوینو یک سایت کیف پول برای رمز ارز ها

سایت اکسکوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، بیت کوین کش و ئی ووچر  دیگر ارزهای دیجیتال است تیم اکسکوینو همچنین  با ارائه  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار،  که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا