اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

نرخ تأمین مالی بیت کوین به بالاترین سطح چند ماه اخیر رسید

نرخ تأمین مالی مداوم بیت‌کوین (BTC) به ۰.۰۱۲٪ افزایش یافته که بالاترین سطح خود در ماه‌های اخیر است و ممکن است نشانه‌ای از روند صعودی در کوتاه تا میان‌مدت باشد. این نرخ مشابه سطحی است که در ۲۷ ژوئیه، زمانی که بیت‌کوین به‌طور موقت به ۶۸,۰۰۰ دلار رسید، مشاهده شده بود.

با این حال، تحلیلگران هشدار می‌دهند که افزایش نرخ تأمین مالی به تنهایی برای پیش‌بینی‌های بلندمدت قابل‌اعتماد نیست. روسلان لینکا، مدیر ارشد بازارها در YouHodler، تأکید می‌کند که نوسانات سریع در بازار کریپتو می‌تواند تأثیر زیادی بر نرخ‌ها داشته باشد و این بازارها ارتباط مستقیمی با فرآیندهای اقتصادی واقعی ندارند.

در همین حال، با افزایش نوسانات بازار، بیش از ۹۳ میلیون دلار از موقعیت‌های بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته تصفیه شده که بیشتر آن مربوط به موقعیت‌های شورت بوده است. بازار کلی ارزهای دیجیتال نیز با بیش از ۲۴۰ میلیون دلار تصفیه مواجه شده است.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا