اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

صندوق‌های ETF بیت‌کوین آمریکا به دنبال پشت سر گذاشتن استیک بیت‌کوین ساتوشی!

صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت‌کوین در ایالات متحده به سرعت در حال جمع‌آوری بیت‌کوین هستند و اکنون 924,768 بیت‌کوین، معادل 4.68 درصد از کل موجودی بیت‌کوین در جهان را در اختیار دارند. این رقم حتی به استیک معروف ساتوشی ناکاموتو نزدیک شده که گفته می‌شود بین 600 هزار تا 1 میلیون بیتکوین است. به طور تخمینی، این ETFها می‌توانند تا ماه اکتبر 2024 از مجموع دارایی ساتوشی عبور کنند.

صندوق‌های بزرگی مانند BlackRock، Grayscale، و Fidelity نقش عمده‌ای در این جمع‌آوری دارند. BlackRock به تنهایی بیش از 365 هزار بیت‌کوین در اختیار دارد که معادل 1.85 درصد کل عرضه بیت‌کوین در بازار است.

این روند افزایش دارایی توسط ETFها ممکن است تأثیر بزرگی بر قیمت بیت‌کوین و میزان عرضه آن در بازار داشته باشد و باعث افزایش قیمت بیشتر در ماه‌های آینده شود.

آیا بیت کوین به زودی یک رکورد جدید خواهد زد؟

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا