اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

حذف نمودارهای قیمت بیت‌کوین از نتایج جستجو

گوگل به تازگی نمودارهای قیمت بیت‌کوین را از نتایج جستجوی خود حذف کرده است، در حالی که نمودارهای دوج‌کوین همچنان در دسترس هستند. این تغییر در حالی اتفاق افتاده که حجم جستجوی بیت‌کوین در ماه اکتبر ۲۰۲۴ به پایین‌ترین حد یک ساله خود رسیده است.

طبق داده‌های Google Trends، علاقه به جستجوی “بیت‌کوین” در هفته گذشته به عدد ۳۳ از ۱۰۰ رسیده که کمترین سطح علاقه در سال گذشته است. تحلیل‌گران معتقدند این کاهش ممکن است فرصتی برای بازار پیش از افزایش قیمت‌ها باشد.

این تغییر در عملکرد جستجوی گوگل باعث شده تا کاربران برای مشاهده نمودارهای قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به Google Finance یا تب‌های مالی دیگر مراجعه کنند. پیش از این، گوگل به راحتی نمودارهای قیمت را در نتایج جستجو نمایش می‌داد.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا