اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار ارز دیجیتال

حجم معاملات بیت کوین نسبت به طلا

تا بازه زمانی فعلی سال 2018، بیت کوین توانسته حجم معاملاتی بیش‎تری نسبت به طلا داشته باشد.

معاملات بیت کوین

ارزهای دیجیتال

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش و توسعه‏‌ی خود در بازارهای جهانی، توانسته‌‏اند که علاقه و سرمایه‌‏ی بسیاری از افراد را به خود جذب نمایند. به طوری که در حال حاضر، تعداد افراد زیادی در این بازار فعالیت داشته و همه روزه خرید و فروش‏‌های بسیاری در آن صورت می‏‌گیرد. در زمان پیدایش بیتکوین ، از این ارز به عنوان ارز آینده‌‏ی دنیا یاد می‏شد که البته این گفته توسط بسیاری از کارشناسان اقتصادی دنیا، امری بعید و ناممکن به نظر می‌‏رسید ولی رفته رفته که از زمان فعالیت بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی می‏‌گذرد، شاهد این امر هستیم که بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال توانسته‏‌اند که خود را در بازارهای مالی دنیا مطرح کرده و برای خود ثبات نسبی‏‌ای را به وجود آورند.

این ارزها دیگر مانند سابق نبوده و در شرایط فعلی به عنوان یکی از کاندیداهای تبدیل شدن به ارزهای مورد استفاده در تجارت‏‌های بین‏‌المللی هستند و این امر باعث شده تا بر ارزش و اعتبار این ارزها هر روز بیش‏تر از دیروز افزوده گردد.

بیت کوین در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای طلا

در این بین بیت کوین به چنان محبوبیتی در بین سرمایه‏‌گذاران رسیده است که در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای طلا در بازارهای مالی دنیا می‏‌باشد. در گذشته، مردم معمولاً برای حفظ سرمایه و دارایی‏‌های خود، به دنبال خرید طلا بودند، چرا که این ابزار معاملاتی را به عنوان یک ارز باثبات در نظر می‏‌گرفتند که نسبت به شرایط مالی و اتفاقات افتاده در بازار، ثبات بسیار بیش‎تری را از خود نشان می‏‌داد. حال گویا طلا، رقیب قدرتمندی را در برابر خود می‏‌بیند و این رقیب، کسی نیست جز بیت کوین که در شرایط فعلی، خرید و فروش‌‏های زیادی در مورد این ارز دیجیتال صورت می‌‏گیرد.

خرید و فروش‌های بیت کوین در سال جاری

خرید و فروش‌‏های حول بیت کوین در سال جاری، به حدی بالا بوده است که بر اساس گزارشات منتشر شده توسط سایت ” coinmetrics.io “، بیت کوین توانسته حجم معاملاتی بسیار بیش‏تری نسبت به طلا داشته باشد و از این حیث بتواند طلا را پشت سر بگذارد. برای این حد از رغبت مردم در راستای خرید و فروش بیت کوین، می‏‌توان دلایل و عوامل زیادی را در نظر گرفت. از جمله‌‏ی این عوامل می‏‌توان به سودآوری و قابلیت کسب درآمد بالا از بیت کوین اشاره کرد که این امر یکی از دلایل اصلی افزایش تبادلات صورت گرفته با بیت کوین می‏‌باشد. در عین حال مردم بسیاری از کشورهای درگیر در جنگ‏‌های اقتصادی، برای حفظ ارزش سرمایه و پول خود از بیت کوین استفاده می‌‏کنند و با خرید این ارز دیجیتال سرمایه‌‏ی خود را به سادگی از خطرات و خسران مالی ممکن، به دور نگه می‌‏دارند.

البته عدده‏ای دیگر نیز به بیت کوین به عنوان ارز مبادلاتی آینده‌‏ی دنیا نگاه می‌‏کنند و با خرید آن هم قصد دارند که از قابلیت‌‏ها و ویژگی‌‏های منحصر بفرد این ارز استفاده کنند و هم این که نسبت به آینده‎ی درخشان احتمالی این ارز دیجیتال، سرمایه‌‏گذاری نمایند. در کل می‏‌توان این چنین بیان نمود که در شرایط فعلی دلایل مردم و سرمایه‏‌گذارن برای خرید بیت کوین در حال افزایش است و گویا در آینده‌‏ی نزدیک شاهد رقابت‏‌های شدیدتری بین این ارز دیجیتال و طلا خواهیم بود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. باعرض دورودفراوان خدمت شما .میخواستم بپرسم معتبرترین سایت های ماینیمگ بیپکوین کدوما هستن؟البته منظورم سایت های ابری نیست.تشکرفراوان?

دکمه بازگشت به بالا