اطلاع‌رسانی مهم: امکان خرید و فروش فوری ارز همستر کامبت در اکسکوینو فراهم شد!

خرید و فروش همستر کامبت
اخبار بیت کوین

آیا بیت‌کوین هنوز یک پناهگاه امن است؟

در پی تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه، وضعیت بیت‌کوین به عنوان یک دارایی پناهگاه امن زیر سوال رفته است. با افزایش تنش‌ها قیمت بیت‌کوین شاهد نوسانات شدید بوده است. در حالی که بیت‌کوین در شرایط بحرانی به عنوان یک دارایی غیرمتمرکز و ضد تورمی تبلیغ می‌شود، اما سقوط اخیر آن در پی تحولات خاورمیانه، از جمله کاهش بیش از 8 درصدی، نگرانی‌هایی در مورد نقش آن به عنوان یک پناهگاه امن ایجاد کرده است.

برخی منتقدان، از جمله پیتر شیف، همواره اعتقاد داشته‌اند که بیت‌کوین به دلیل نوسانات شدید نمی‌تواند به عنوان یک پناهگاه امن مانند طلا عمل کند. در عین حال، برخی معتقدند که نوسانات قیمت بیت‌کوین به دلیل تأثیر رویدادهای غیرمنتظره جهانی است و نباید آن را کاملاً کنار گذاشت.

محمدرضا آذرگون

رتبه 52 کنکور کارشناسی ارشد و 50 کنکور دکتری، دانشجوی دکتری رشته اقتصاد، گرایش توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه مدل‌های مالی و تجزیه و تحلیل آنها برای حمایت از ابتکارات استراتژیک و تصمیمات سرمایه‌گذاری. کارشناس ارشد تحلیل‌گر و معامله‌گر امور بازارهای مالی، اقتصاد کلان و تسلط کامل به حوزه کریپتوکارنسی و بلاک‌چین، Cryptocurrency Analyst و فعال در زمینه تحقیقات و توسعه کسب‌وکار، با بیش از 3 سال سابقه فعالیت در زمینه بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و بازار فارکس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا